Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329001/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wojewódzkiego finału konkursu „Kobieta Przedsiębiorcza - 2023”
dnia 3 września 2023 r. wraz z zapewnieniem nagród rzeczowych, pokazów kulinarnych i degustacji żywności tradycyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wojewódzkiego finału konkursu „Kobieta Przedsiębiorcza - 2023”dnia 3 września 2023 r. wraz z zapewnieniem nagród rzeczowych, pokazów kulinarnych i degustacji żywności tradycyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7efc9d50-2c59-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007483/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.98 Przedsiębiorcze kobiety - konkurs
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.69.2023.KAB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wojewódzkiego finału konkursu „Kobieta Przedsiębiorcza - 2023” dnia 3 września 2023 r. wraz z zapewnieniem nagród rzeczowych, pokazów kulinarnych i degustacji żywności tradycyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18530000-3 - Prezenty i nagrody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184201,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184201,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prowokator Mariusz Bartoszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462464342
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 5/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-281
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184201,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną dla realizacji koncertów odbywających się w ramach wydarzenia (...)
- Kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowego plenerowego wydarzenia o charakterze promocyjno-integracyjnym pn. "Kercelak 2025" - numer postępowania: 48/ZP/25
- Organizacja misji gospodarczej
- "Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
- Organizacja konferencji podsumowującej projekt Pracownicy - najlepsza inwestycja dla firmy
- Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych z wyposażeniem na potrzeby szkoleń oraz spotkań koordynatorów organizowanych przez WIFE w latach 2025-2026
więcej: Prezenty i nagrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.