Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00542274/01 - Wynik z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie trenerów/trenerek do zespołu wdrażającego standardy pracy doradców metodycznych w tym w zakresie mentoringu,tutoringu i coachingu – maksymalnie 3 osoby - 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie trenerów/trenerek do zespołu wdrażającego standardy pracy doradców metodycznych w tym w zakresie mentoringu,tutoringu i coachingu – maksymalnie 3 osoby - 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf21215-f914-4dd6-9be0-7ec4c1d77a39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00149321/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi eksperckie, prowadzenie szkolen dla M/NK z wdrażania standardów pracy, prowadzenie sieci, szkolenia, trenerzy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
. Opracowanie rozwiązań zapewniających dostęp do wysokiej jakości zindywidualizowanego i spersonalizowanego doradztwa metodycznego współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), Priorytet 1 – Umiejętności, Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji (nr FERS.01.04IP.05-0017/23-01).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ore.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ore.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdział XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdział XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdział XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2611.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80490000-5 - Prowadzenie ośrodków nauczania
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie opcjonalne realizacji dodatkowego wdrożenia dla grupy szkoleniowej:• dot. trener/ trenerka – część 1:
1) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule stacjonarnej
(48 godzin dydaktycznych);
2) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule online (12
godziny dydaktyczne);
3) przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla doradców
metodycznych z wdrażania standardów pracy dla jednej grupy (43 godzin
zegarowych);
4) poprowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla doradców
metodycznych (30 godzin zegarowych);
5) przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na doradców metodycznych (16
godziny dydaktycznych).
W wymiarze maksymalnym: 76 godzin dydaktycznych oraz 73 godziny zegarowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje i doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80490000-5 - Prowadzenie ośrodków nauczania
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule stacjonarnej(48 godzin dydaktycznych);
2) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule online (12
godziny dydaktyczne);
3) przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla doradców
metodycznych z wdrażania standardów pracy dla jednej grupy (43 godzin
zegarowych);
4) poprowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla doradców metodycznych
(30 godzin zegarowych).
W maksymalnym wymiarze: 60 godzin dydaktycznych oraz 73 godzin zegarowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje i doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80490000-5 - Prowadzenie ośrodków nauczania
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule stacjonarnej(48 godzin dydaktycznych);
2) przeprowadzenie szkolenia dla doradców metodycznych w formule online (12
godziny dydaktyczne);
3) przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla doradców
metodycznych z wdrażania standardów pracy dla jednej grupy (43 godzin
zegarowych);
4) poprowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla doradców metodycznych
(30 godzin zegarowych).
W maksymalnym wymiarze: 60 godzin dydaktycznych oraz 73 godzin zegarowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje i doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami Rozdziału VII SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami paragrafu 6 w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ore.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIATermin
realizacji
dot. część 1:
współpracy:
od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2027 r., w tym: - w ramach realizacji zamówienia podstawowego dotyczącego zadań wdrożeniowych
wskazanych w paragrafie II pkt. 1 ppkt A do 30 września 2026 r. oraz zadań
wdrożeniowych wskazanych w paragrafie II pkt. 1 ppkt B do 28 lutego 2027 r., - w ramach realizacji zamówienia w ramach opcji do 30 czerwca 2027 r.
dot. część 2, 3:
od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2027 r., w tym: do 30 września 2026 r. w
ramach realizacji zamówienia podstawowego oraz do 30 czerwca 2027 r. w ramach
realizacji zamówienia w ramach opcji.
Terminy realizacji zadań wynikają z zaplanowanych działań w harmonogramie projektu.
Termin realizacji zadań lub ich poszczególnych zakresów może zostać wydłużony w
wyniku zawarcia stosownego aneksu do umowy, jeśli opóźnienie w rozpoczęciu działań
wdrożeniowych lub ich wykonywanie związane będzie z koniecznością zapewnienia
prawidłowej realizacji projektu, na przykład opóźnień w naborze kandydatów,
możliwościami finansowymi, zaleceniami jednostki finansującej i innymi uzasadnionymi
potrzebami Zamawiającego mającymi na celu należyte wykonanie przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Ojrzeń w ramach projektu Mazowsze bez smogu.
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
- "Usługa przygotowania materiałów edukacyjnych na mobilne lekcje promujące ekonomie społeczną".
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





