Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wysokomazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludowa 15A
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 275 24 17
1.5.8.) Numer faksu: 86 275 31 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@wysokomazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokomazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetastaro/przetastaro.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77eed6fb-188d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044957/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1250322,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowalnych związanych ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie na potrzeby utworzenia zakładu aktywności zawodowej. Teren inwestycji oznaczony jako działki o nr geod. 101, 81/25, 38/2 w obrębie miejscowości Krzyżewo, gmina Sokoły. Obiekty objęte przedmiotowymi pracami stanowią część kompleksu budynków Zespołu Szkół Rolniczych w Krzyżewie.Część 1. Zmiana sposobu użytkowania z przebudową i nadbudową budynku internatu (parter na zakład opiekuńczo-leczniczy, piętro na usługi noclegowo-kwaterunkowe)
Założenia szczegółowe:
przebudowa układu funkcjonalnego fragmentu budynku w rejonie klatki schodowej i korytarza - realizacja windy,
zamurowanie dwóch otworów okiennych w korytarzu,
modyfikacja instalacji c.o. i wentylacji w miejscu realizacji windy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące elementy niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261910-6 - Naprawa dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 402274,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowalnych związanych ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie na potrzeby utworzenia zakładu aktywności zawodowej. Teren inwestycji oznaczony jako działki o nr geod. 101, 81/25, 38/2 w obrębie miejscowości Krzyżewo, gmina Sokoły. Obiekty objęte przedmiotowymi pracami stanowią część kompleksu budynków Zespołu Szkół Rolniczych w Krzyżewie.Część 2: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową istniejącego budynku gospodarczego na pralnię wraz z budową naziemnego zbiornika na gaz płynny. Założenia szczegółowe:
przebudowa układu funkcjonalnego fragmentu budynku,
przebudowa otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zew.,
wymiana posadzek wewnętrznych,
wyposażenie części budynku przeznaczonej na pralnię w pełną infrastrukturę techniczną,
remont pomieszczeń,
termomodernizacja budynku,
wykonanie instalacji doziemnych zewnętrznych - podłączenie do istniejącej kanalizacji i sieci wodociągowej w obrębie działki,
wykonanie instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem gazu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące elementy niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261910-6 - Naprawa dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 848048,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555702,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423054744
7.3.3) Ulica: Reymonta 1A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-717
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna, branża elektryczna, część prac branży budowlanej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
jakie przetargi wygrała firma
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260627,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1347800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1347800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423054744
7.3.3) Ulica: Reymonta 1A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-717
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna, branża elektryczna, część prac branży budowlanej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
jakie przetargi wygrała firma
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1347800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Zakup materiałów opatrunkowych - powtórka
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
więcej: Drewniane konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.