eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałów › Sukcesywna dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Gminy Michałów w sezonie grzewczym 2022-23



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Gminy Michałów w sezonie grzewczym 2022-23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Michałów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413565243

1.5.8.) Numer faksu: 413565244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Gminy Michałów w sezonie grzewczym 2022-23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcaba12a-239f-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037187/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup węgla wraz dostawą do jednostek organizacyjnych Gminy Michałów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.ZP 6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego o ustalonych standardach jakościowych wraz z rozładunkiem do budynku Urzędu Gminy w Michałowie oraz do budynków usługowo – mieszkalnych w Górach i Sędowicach.

Zamawiający planuje zakupić ok. 65 ton węgla z przeznaczeniem:
- do kotłowni w budynku Urzędu Gminy w Michałowie, Michałów 115 ok. 24 t.
- do kotłowni w budynku usługowo – mieszkalnego w Górach, Góry 114 ( SZOZ) ok. 24 t.
- do kotłowni w budynku usługowo – mieszkalnego w Sędowicach, Sędowice 72 ( SZOZ) ok. 17 t.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału w zależności od panujących warunków atmosferycznych bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

2. Wymagane jest aby dostarczany węgiel był należytej jakości, o parametrach:
- węgiel orzech gat. I: wartość opałowa min. 26 000 kJ/kg, zawartość popiołu max. 7 %, zawartość siarki max. 0,6 %, zawartość wilgoci max. 9 %;
3. Realizacja dostaw opału:
a) Dostawa węgla będzie następować sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
b) Jednorazowa dostawa do poszczególnych obiektów wyniesie 6 – 8 ton. Nie dopuszcza się możliwości łączenia dostaw z uwagi na utrudniony dojazd do miejsc rozładunku.
c) Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się przy obiektach objętych postępowaniem.

4. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.

5. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.

6. Wykonawca będzie dostarczał węgiel na zlecenie złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość węgla w terminie podanym w ofercie od dnia złożenia zlecenia.
Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.

7. Dostawa węgla odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału do poszczególnych budynków .

9. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć:
a) aktualne świadectwo jakości węgla , w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału (WZ) oraz wydruk z ważenia na wadze.

10. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe (np. protokoły z badań czy analiz, certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta, potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla, zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).

11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wymaganego paliwa.
Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom wskazanym przez Zamawiającego, a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli ilości dostarczonego węgla. W przypadku stwierdzenia niezgodności (waga opału faktycznie dostarczonego jest mniejsza niż wykazana na fakturze) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych oraz poniesienia kosztów kontroli wagi.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości dostarczonego węgla.
W przypadku udowodnionej złej jakości węgla, Wykonawca będzie zobowiązany pokryć wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego (w szczególności koszty analizy laboratoryjnej i ewentualnego zakupu węgla u innego dostawcy, koszty usuwania awarii urządzeń lub koszty ich wymiany, jeżeli zastosowany węgiel, niespełniający wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie), a także na własny koszt i we własnym zakresie odebrać od Zamawiającego zakwestionowaną partię opału i dostarczyć węgiel w ilości i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego

14. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09111210-5 – Węgiel kamienny

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271030,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "DIANA" Szczerek Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581075183

7.3.4) Miejscowość: Wólka Kłucka

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.