Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00312933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM
– w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM– w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1740fdb5-06bf-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa altany grillowej na terenie LKS w Mokrem w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.4.2024.UM.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Górnośląsko – Zagłębiowską Metropolię, w formie dotacji celowej w ramach Funduszu Odporności - projekt pod nazwą „Razem dla nas, dla Mokrego”
2. W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:
1) opracuje dokumentację projektową w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia (mapa do celów projektowych, koncepcja projektowa, Projekt Budowlany, w tym Projekt Techniczny (wykonawczy), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną,
2) uzyska niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje itp., w tym złoży odpowiedni wniosek do organu administracji architektoniczno-budowlanej, a także uzyska decyzję administracyjną niezbędną do przekazania zamówienia do użytkowania,
3) wykona roboty budowlane na podstawie powyższej dokumentacji i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, spełniających minimalne wymagania opisane w postępowaniu przetargowym, w tym w programie funkcjonalnie-użytkowym,
4) wyposaży w niezbędną infrastrukturę - zgodnie z założeniami inwestycji zawartymi w niniejszym postępowaniu w tym PFU,
5) wykona dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną, i sporządzi kalkulację cenową składowych inwestycji, która będzie podstawą utworzenia przez inwestora dokumentu OT.
3. Zakres robót budowanych ma obejmować m.in.:
1) dostawę i montaż altany o powierzchni zabudowy nie przekraczającej 35m2 (o przykładowych wymiarach w przypadku altany prostokątnych min.: 7,0 m x 4,0 m, lub o innym kształcie np. sześcio- lub ośmiobocznej), z wykonaniem instalacji zewnętrznych gniazd wtykowych oraz oświetlenia wyprowadzonych z obiektu LKS Orzeł Mokre,
2) wykonanie zadaszenia nad miejscem do grillowania,
3) wykonanie utwardzenia nawierzchni pod altanę oraz dojścia do altany kostką betonową z obrzeżem betonowym ok. 95 m2,
4) dostawę elementów wyposażenia altany:
8 ław,
4 stołów,
1 grilla,
1 tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z altany i grilla,
5) urządzenie zieleni - uzupełnienie ziemi, wyrównanie i obsianie trawą terenu bezpośrednio sąsiadującego z wykonywanym obiektem.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w załączonym Programie Funkcjonalno Użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139989,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139989,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stamar Mariusz Rzadkosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361685939
7.3.3) Ulica: Tatrzańska 97d
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
• Nazwa podwykonawcy: MCM Projekt, Projekty, Nadzory, Kosztorysowanie Maciej Chowaniec, 34-425 Biały Dunajec, ul. Kościuszki 67a, tel: 602413555,
e-mail: chowaniec@interia.pl NIP:7361563314
• Opis powierzonej części zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139989,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs Pilarz - drwal", "Kurs wspinaczki drzewnej poziom A" i " Kurs Pielęgnacja drzew" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach,
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z przebudową ul. Korczaka z oświetleniem i kanalizacją deszczową w Mikołowie
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Remont pomieszczeń biurowych Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, na parterze budynku przy ulicy Kolejowej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z rozbudową ul. Sosnowej w Mikołowie na odcinku od posesji nr 24 do 30.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Regionalnego Domu Tradycji Ludowych w Trzcianie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.