eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LatowiczRewaloryzacja błękitno-zielonej infrastruktury stawu retencyjnego w miejscowości Kamionka, gm. Latowicz



Ogłoszenie z dnia 2025-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewaloryzacja błękitno-zielonej infrastruktury stawu retencyjnego w miejscowości Kamionka, gm. Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja błękitno-zielonej infrastruktury stawu retencyjnego w miejscowości Kamionka, gm. Latowicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac316486-446c-4db1-91ab-e6e240ff6340

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003018/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Rewaloryzacja błękitno-zielonej infrastruktury stawu retencyjnego w miejscowości Kamionka, gm. Latowicz"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac316486-446c-4db1-91ab-e6e240ff6340

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem” . Szczegółowe informacje znajdują się
w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje
się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji
o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu 9. W
postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz reprezentowane przez
Burmistrza Latowicza Pana Bogdana Świątek-Górskiego;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Latowicz jest Pani Małgorzat Potręć, inspektor@cbi24.pl 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.16.2025.TN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja błękitno-zielonej infrastruktury stawu retencyjnego w miejscowości Kamionka gm. Latowicz na dz. ew. 201/1 , 202/1, 203/1.

Odmulenie stawu
Staw należy odmulić. Odmulenia stawu należy wykonać do pierwotnych parametrów stawu tj. do głębokości 2 m od poziomu terenu w najgłębszym miejscu (środek stawu) oraz ok. 1,5m (przy brzegu stawu) z wyprofilowaniem dna. Grunt z odmulenia stawu należy przemieścić
i rozplantować na skarpach w obrębie dz. ew. 201/1, pozostałość wywieźć samochodem poza teren budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.

Faszyna drewniana
Zabezpieczenie stopy skarp stawu za pomocą faszyny o wysokości 40-50cm na długości ok. 220m układanej miedzy kołkami dł. 70-80 cm, rozstaw kołków co 0,5m. Do wykonanie faszyny użyć gałęzi wierzby lub gałęzi innych drzew liściastych: dąb, grab, leszczyna, olcha, brzoza, buk. Przybliżona długość umocnienia skarpy za pomocą faszyny - 220 m. (linia brzegowa ma ok. 310m, 90 m linii brzegowej zostanie umocnione elementami betonowymi).


Umocnienie skarpy prefabrykatami betonowymi
Należy umocnić jedną z skarp wskazaną na rys. prefabrykowanymi elementami betonowymi w kształcie "L" wysokości 1,5m-2m na odcinku dł. 90m. Układnie elementów betonowych "L" rozpocząć od betonowej zastawki przy ujściu wody ze stawu.



Pomost drewniany
Należy trwale umieścić w dnie stawu elementy metalowe stanowiące mocowanie drewnianych podpór pomostu o wymiarach dł. min. 4m i szer. min. 2m. Podpory rozmieścić w rozstawie nie większym niż 2m. Nad tak wykonanych podporach należy wykonać pomost drewniany impregnowany. Należy wykonać podpory umożliwiające późniejszą rozbudowę pomostu np. do pomostu w kształt litery "T".

Utwardzenie dojazdu do stawu dł. ok. 45m
Dojazd do stawu umocnić za pomocą płyt betonowych ażurowych szer. minimum 0,70m , gr. minimum 12 cm układanych w dwóch rzędach szer. min. 0,7m, w rozstawie typowym umożliwiającym zjazd w kierunku lustra wody pojazdem kołowym np. samochodem pożarniczym. Płyty układać na zagęszczonej podbudowie z kruszywa łamanego gr. min. 25cm i zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 15cm. Umocnienie płytami ażurowymi wykonać na odc. ok. 35m.
W celu utworzenia slipa np. do wodowania łodzi ostatni odcinek długości ok. 10m należy umocnić prefabrykowanymi płytami betonowymi pełnymi -płytami "MON" np. o wymiarach 300x150x15 cm, układanymi w pochyleniu na powierzchni ok. 10m x 3m ( 30m2).

Odmulenie fragmentów rowów
Przedmiot umowy obejmuje odmulenie trzech fragmentów rowów tj.
-rowu sprowadzającego wodę od rowu przydrożnego do stawu, na dł. ok 30m
- rowu doprowadzającego wodę do stawu na dł. ok. 10m
- rowu odprowadzającego wodę ze stawu. na dł. ok. 10m
Grunt z odmulenia rowu należy złożyć poza skarpę rowu z rozplantowaniem.

Nasadzenia zieleni
Wokół zbiornika wykonać nasadzenia olchy - 8 szt. Nasadzenia zabezpieczyć trzema palikami z taśmą lub siatką.
Wycinka drzew przy zbiorniku nie jest przedmiotem zamówienia. Uschnięte, chore drzewa lub drzewa uniemożliwiające wykonania przedmiotu zamówienia zostaną usunięte przez gminę lub właściciela terenu przed rozpoczęciem robót.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z koncepcja rewaloryzacji stawu -załącznik nr 8 do SWZ.

Pozostałe Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac towarzyszących
i tymczasowych:
a) geodezyjnego wytyczenia w terenie punktów granicznych dla działek 201/1, 202/1, 203/1 ob. Kamionka przed rozpoczęciem wykonywania robót oraz inwentaryzacja powykonawcza po zakończeniu zadania
b) zabezpieczenia terenu robót, przygotowania i utrzymania zaplecza technicznego
i socjalnego oraz placu składowego, bezpieczeństwa pojazdów i pieszych, zabezpieczenia utrzymania ruchu publicznego,
c) wykonania niezbędnych pomiarów i odbiorów technicznych,
d) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu prowadzenia robót oraz usunięcie wszelkich obiektów tymczasowych,
e) wykonawca dostarczy na teren prowadzenia prac i będzie utrzymywał wszelkie wyposażenie konieczne dla zapewniania bezpieczeństwa zatrudnionych pracowników, wyposaży personel w odpowiednie narzędzia i odzież ochronną,
f) w trakcie wykonywania prac, wykonawca jest zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska.

Odbiory:
Zamawiający dopuszcza jeden odbiór i płatność przejściową oraz odbiór końcowy po poprawnym zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia.

Pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie;

4) zdolności technicznej lub zawodowej

a) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej i zawodowej jeśli w okresie ostatnich 5 lat przed złożeniem oferty , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie prowadzenia działalności, prawidłowo wykonał
- co najmniej: jednej usługi polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie zbiorników wodnych (rybnych, rekreacyjnych, retencyjnych) o powierzchni min. 1000m2 (powierzchnia dotyczy każdego zbiornika osobno)

- co najmniej jedno(1) usługę polegająca na budowie, odbudowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie(w tym odmuleniu) rowu melioracyjnego

Na dowód prawidłowego wykonania wyżej wymienionych usług wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokoły odbioru, poświadczenia , referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie wyżej wymienionych usług.

Zamawiający przy ocenie doświadczenia uwzględni usługi wykonywane na rzecz podmiotów publicznych lub prywatnych.


Jeśli wykonawcawykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia /umowy)realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupywykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanegozakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia wzakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownychdowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przezwykonawcę faktur. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdydoświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych odwymaganych przez Zamawiającego).


2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wstępna ocena czywykonawcaspełnia warunki w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (składane wraz z ofertą)
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą punktację względem przyjętych w postępowaniu kryteriów oceny do przedstawienia oświadczenia o przynależności /barku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 6 do SWZ oraz o przedstawienie wykazu usług wg. załącznika nr 7 do SWZ wraz z protokołami odbioru, referencjami, poświadczeniami lub innymi dokumentami
na potwierdzenie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w terminie 5 dni od wezwania. Zamawiający odstąpi od wezwania w zakresie oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej jeśli oferta wykonawcy została złożona jako jedyna w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte we wzorze umowy - zał nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-04 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-04 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.