eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2023/2024 z podziałem na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2023/2024 z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp.dzierzoniow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2023/2024 z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3d75b01-1ef7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003363/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496927,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2023/2024- I część zamówienia

Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania:
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach
Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II

ulica
długość

ulica
długość
1.
Bielawska
2261 mb
1.
Droga na Bratoszów
2356 mb
2.
Ogrodowa, Lipowa
Kopernika Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska
13080 mb
2.


3.
Piskorzowska
3743 mb
3.


RAZEM
19084 mb
RAZEM
2356 mb
Łącznie Kilometrów 21,440
Uwaga: prace związane z wykonywaniem prac przy ZUD na odcinku nowo wybudowanego ciągu pieszo rowerowego Pieszyce – Bielawa należy prowadzić bezwzględnie z użyciem lekkiego sprzętu do ZUD lub ręcznie.

I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada IV
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.

Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą;
3.
Piskorzowska
3743 mb
3.
RAZEM
19084 mb
RAZEM
2356 mb
Łącznie Kilometrów 21,440
Uwaga: prace związane z wykonywaniem prac przy ZUD na odcinku nowo wybudowanego ciągu pieszo rowerowego
Pieszyce – Bielawa należy prowadzić bezwzględnie z użyciem lekkiego sprzętu do ZUD lub ręcznie.
I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada III
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk
atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem
środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą;
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów
śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów
uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 295583,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem odcinka drogi powiatowej nr 3004D w sezonie 2023/2024– II część zamówienia.


Wykaz dróg do zimowego utrzymania w gminie Niemcza na odcinku Piława Górna do skrzyżowania z dk 8
L.p
1) Kolejność II

ulica
długość
1.
gr. gmin- P. Górna/Niemcza -skrzyżowanie z dr nr 8 w Przerzeczynie Zdr.

2507 mb

Razem
2507 mb


II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 25.10.1994 r (Dz. Urz. MTIGM nr 10 z 1995 r)
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1. Pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych.
2. Zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych.
3. Odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Piławą Górną Przerzeczynem Zdrój (dk8).
4. Usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach.
5. Przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu.
6. Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 44616,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2023/2024 – III część zamówienia.
Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Bielawie:


Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II

ulica
długość

ulica
długość
1.
Bohaterów Getta
1.308 mb
1.
Piławska
1.624 mb
2.
Ostroszowicka
1.438 mb
2.
Szewska
420 mb
3.
Wojska Polskiego
3.750 mb



4.
Wolności
1.395 mb



5.
Ścieżka pieszo-rowerowa
870 mb



RAZEM
8.761 mb
RAZEM
2.044 mb
Razem Kilometrów 10,805

I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada III
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.

Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1 pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą.
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 156728,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318113,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318113,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318113,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Drzozd-Trans Sp. z.o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO-Ekologiczne Centrum Odzysku Sp. Z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822071668

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318113,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U "DRO-KOM" Usługi Drogowo -Komunalne Mariusz Kostek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141363689

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821726630

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.