Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332034/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00345181/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa monitoringu elektronicznego oraz czasowej ochrony fizycznej w obiektach Zarządu Zasobu Komunalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/zapytania_email,204815,3e3ab13c606bc3f851ce5ab3765998aa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa monitoringu elektronicznego oraz czasowej ochrony fizycznej w obiektach Zarządu Zasobu Komunalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ff4efc-ac6f-40f4-a05e-69dfc13c25ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062751/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługi ochroniarskie, usługi nadzoru przy użyciu alarmu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/112/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 833624,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi obejmuje m. in:
1) realizację ochrony osób i mienia przez jednego pracownika na zmianie
w wyznaczonych godzinach i obiektach,
2) monitoring elektroniczny Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w systemie zdalnej ochrony będącego własnością Zamawiającego,
3) zamykanie i otwieranie wskazanych obiektów przez pracowników Wykonawcy,
4) przeglądy systemów alarmowych.
Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690853,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931477 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690853,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SERVICE R. BRZĄKAŁA, R. GAWRON, M. NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 898-00-25-555
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690853,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
25 sierpnia 2025 r. we wszystkich obiektach objętych przedmiotem umowy. Rozpoczęcie i zakończenie usługi nastąpi o godz. 12:00.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2026 roku
- Ochrona osób i mienia w Ogrzewalni w Pszczynie w okresie od 01.01.2026 r. do 30.04.2026 r. i od 01.10.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz ochrona osób i mienia w budynkach Ośrodka Pomocy Społecznej 2026
- Usługa ochrony osób i mienia Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Toruniu
- "Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie"
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdańsku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





