Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296526/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240720642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lędzińska 47
1.5.2.) Miejscowość: Lędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322166020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekorec@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekorec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7da6b69d-170b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296526/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIF/08/2022 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Dostawa oraz montaż modułu fotowoltaicznego o parametrach:
1. Moduły fotowoltaiczne spełniające normy: IEC 61215, IEC 61730,
2. Serwis producenta modułów fotowoltaicznych na terenie Polski,
3. Moc pojedynczych modułów fotowoltaicznych nie mniejsza niż 300 Wp
4. Moc modułów fotowoltaicznych po 25 latach użytkowania nie niższa niż 80 % mocy nowych modułów fotowoltaicznych,
5. Współczynnik temperaturowy mocy w zakresie od 0 do -0,39%/oC.
6. Odpowiednia ilość okablowania zakończonych wtyczkami,
7. Ilość Busbarów – minimum 9,
8. Moc instalacji od 39,50 do 40 kWh.
9. Grubość ramy modułu min. 4 mm
10. Szkło hartowane grubości min. 3 mm
11. Typ modułu – monokrystaliczny Half-cut
12. Konstrukcja pod moduły pokryta powłoką Magnelis lub równoważną
B. Dostawa oraz montaż Inwerterów (falowników) trójfazowych o parametrach:
1. THDI < 3%,
2. Europejska efektywność > 97%,
3. MPPT ≥ 2,
4. Zakres temperatur otoczenia -25°C – 60 °C,
5. Nominalne napięcie sieci 230/400 V,
6. Częstotliwość sieciowa 50 Hz,
7. Stopień ochrony IP 65 lub wyższy.
8. Podłączenie do internetu przez WLAN lub Wifi, dedykowany portal internetowy umożliwiający podgląd pracy instalacji oraz archiwizowania danych.
C. Wykonanie systemu nadzoru, monitoringu pracy elektrowni fotowoltaicznej
• Dostawa i montaż przewodów elektrycznych;
• Przyłączenie do sieci elektroenergetycznej,
• Wykonanie podłączeń modułów fotowoltaicznych.
• Wykonanie niezbędnych prób oraz pomiarów
• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
• Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego wykonania instalacji fotowoltaicznej w odpowiednich firmach grupy Tauron
Instalacja wykonana na gruncie płaskim i nieutwardzonym w co najmniej 2 liniach.
Odległość od instalacji do rozdzielni głównej (przyłącza energetycznego) wynosi ok. 70 m.
Teren pomiędzy instalacją i rozdzielnią (trasa kabli) nieutwardzony.
Wszystkie elementy i materiały użyte przy wykonaniu umowy muszą być fabrycznie nowe.
Elektrownia fotowoltaiczna musi być wykonana do pracy w trybie bezobsługowym, spełniając wymagania stawiane przez Operatora zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia i instrukcjami powiązanymi.
D. Pozostałe wymagania:
1. Wykonawca załączy do oferty pełną dokumentację katalogową oferowanych modułów fotowoltaicznych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość odbycia wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe do 5 dni od ukazania się ogłoszenia.
3. Wizję lokalną można odbyć w dni robocze od godziny 08:00 do godziny 14:00.
4. Serwis: czas reakcji serwisu nie może przekroczyć trzech dni roboczych od zgłoszenie awarii systemu. Awarie będą zgłaszana na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w umowie.
Instalacja musi być nowa z co najmniej 10 letnią gwarancją na panele fotowoltaiczne oraz inwerter. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga kart katalogowych z których będzie wynikał fakt min. 10 letniej gwarancji na panele fotowoltaiczne i inwerter. Na pozostałe elementy oraz na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 5 lat. Rękojmia minimum 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163098 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229274 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163098 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atum Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292720407
7.3.3) Ulica: Demokratyczna 17
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-348
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163098 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót bud. w ramach zad. i. pn. "Modernizacja budynku oraz doposażenie pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu".
- Wykonanie podłączenia pawilonów szpitalnych do nowej rozdzielni głównej Szpitala oraz rozpoczęcie wykonania robót budowlano - instalacyjnych dla potrzeb wzmocnienia stropu w poziomie -2 budynku C .
- Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym w Serocku ul. Kościuszki 15
- Budowa obiektu modułowego na potrzeby dwóch sal lekcyjnych przy Szkole Podstawowej w Świbie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.