eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych w podziale na 11 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych w podziale na 11 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 20

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83)343 40 68

1.5.8.) Numer faksu: (83) 343 37 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowiebp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy leków, opatrunków, drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych w podziale na 11 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f29555-460f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035789/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa leków i materiałów leczniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/673101

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a
wykonawca odbywa się drogą elektroniczną przy uczuciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy użyciu platformy opisane zostały w rozdz. IX SWZ. 2. Wykonawca rejestrując się
lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania
zPlatformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowejhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z
Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,
jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 4. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w
tym wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem
Platformy w zakładce „wyslij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamówieniapubliczne@pogotowiebp.pl 5.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
• Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska
20, 21-500 Biała Podlaska.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@pogotowiebp.pl
3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2021 r., poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi
przepisami.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO
posiadają:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZP.3520.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

leki - 82 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 99 %
Termin dostawy [TD] 1%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

Uzasadnienie do kryterium ceny o randze powyżej 60%:
Wymagania jakościowe opisujące przedmiot zamówienia jest na tyle wyczerpujący (dotyczy wszystkich istotnych cech przedmiotu
zamówienia), że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia to jedyna różnicą będą zaoferowane ceny ( tzn.
przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym
Zamawiający jest uprawiony do zastosowania ceny o randze powyżej 60%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 99

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opatrunki - 17 pozycji formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opatrunki - 2 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

24 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

materiały medyczne- 4 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

materiały medyczne - 1 pozycja formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

materiały medyczne- 8 pozycji formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 pozycje formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

materiały medyczne - 7 pozycji formularza asortymentowo-cenowego do wyceny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
Termin dostawy [TD] 40%
2.
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg wzoru: C = najniższa cena oferowana spośród
złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100;
3. Za kryterium termin dostawy (TD) zamawiający przyzna punkty wg poniżej opisanych zasad:
1) wartość punktowa w kryterium termin dostawy zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym;
2) termin będzie liczony w pełnych dniach roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia;
3) wykonawca może zaoferować tylko jeden termin dostawy np. 3 dni robocze;
4) wykonawca, który nie wskaże konkretnego terminu tylko kilka terminów lub zakres, zamawiający przyjmie najdłuższy podany
termin;
5) wykonawca, który wskaże niepełnie dni, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował termin dłuższy poprzez zaokrąglenie go w
górę;
6) wykonawca, który nie wpisze żadnego terminu dostawy, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaakceptował i zaoferował
maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy tj. 5 dni roboczych;
7) oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona;
8) jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający do obliczenia liczby punktów w ramach
kryterium termin dostawy (TD) przyjmie termin dostawy: 3 dni robocze; zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 3 dni robocze
nie będzie dodatkowo punktowane;
9) wartość punktowa za kryterium termin dostawy obliczona będzie wg. wzoru:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361300/01 z dnia 2022-09-23
2022-09-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin dostawy zamówienia (TD), nastąpi wg wzoru: TD = najkrótszy oferowany
termin dostawy spośród złożonych ofert / termin dostawy zamówienia w ofercie ocenianej x ranga x 100;
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
b. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
c. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
d. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze (część nr 1):
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada zezwolenie uprawniające na obrót
oferowanymi produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. odpowiedni dokument:
1.1. ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie
hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające aktualne zezwolenie
potwierdzające uprawnienie do obrotu produktami leczniczymi będącymi środkami odurzającymi, środkami
psychotropowymi lub prekursorami (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów),
1.2. ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie lub import produktów leczniczych,
jeżeli Wykonawca jest wytwórcą lub importuje produkty lecznicze.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2) Oświadczenie dot. przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp (Załącznik nr 4 do
SWZ),
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 5 i 7-10 Pzp, jak również w zakresie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) (Załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dotyczy części Nr 1).
1) zezwolenia na obrót produktami leczniczymi /odpowiedni dokument/-
a) ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w
przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego
potwierdzające uprawnienie do obrotu produktami leczniczymi będącymi środkami odurzającymi, środkami psychotropowymi lub
prekursorami (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów),
b) ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie lub import produktów leczniczych jeżeli
Wykonawca jest wytwórcą lub importuje produkty lecznicze.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga, ale zaleca aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe na
potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ, a w szczególności: katalogi,
foldery, opisy, karty katalogowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2a);
4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one
z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także
pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy;
6) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub
poręczenia) – o ile dotyczy,
7) oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art.
117 ust. 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – o ile dotyczy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XVII
A ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków postępowania dotyczące tego podwykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Część 1 – 2 380 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt zł 00/100)
Część 2 – 220,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia zł 00/100)
Część 3 – 160,00 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt zł 00/100)
Część 4 – 650,00 zł (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100)
Część 5 – 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)
Część 6 – 300,00 zł (słownie złotych: trzysta zł 00/100)
Część 7 – 90,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt zł 00/100)
Część 8 – 300,00 zł (słownie złotych: trzysta zł 00/100)
Część 9 – 70,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt zł 00/100)
Część 10 – 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście zł 00/100)
Część 11 – 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w Rozdz.
XVII A ust. 1 pkt 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ) lub dopuszczalnych
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/673101

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności
zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ( t.j Dz.U. 2021 poz.110 z późn.
zm.), o których mowa w §9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki ;
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. XV ust.1 SWZ;
2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp;
3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7-10 Pzp.
4) Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlega wykonawca w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia
wskazanego w art. 22 pkt 1 tej ustawy. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze
pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł. Wykonawca składając ofertę potwierdza jednocześnie, że znane są mu przepisy
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w szczególności art. 7 oraz art. 22 tej ustawy oraz potwierdza, że nie
zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 tej ustawy
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art.
121 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp (zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy).
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których
mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku
pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
11. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie
podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli
wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.