Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314248/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00326627/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odczynników chemicznych do zastosowań laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej z podziałem na 2 części.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020671635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stabłowicka 147
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-066
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: MALGORZATA.SOPANSKA@port.lukasiewicz.gov.pl
1.5.8.) Numer faksu: MALGORZATA.SOPANSKA@port.lukasiewicz.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: MALGORZATA.SOPANSKA@port.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.org.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/port1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odczynników chemicznych do zastosowań laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej z podziałem na 2 części.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee1050ea-a464-41e7-8bdc-84b5b2e8caa6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt SelCell pn. ”Optymalizacja selekcji dawców krwi do produkcji terapeutycznych limfocytów T gamma-delta w leczeniu złośliwych nowotworów mózgu", finansowany z Krajowego Planu Odbudowy , w ramach programu "Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym" na podstawie umowy nr 2024/ABM/03/KPO/KPOD.07.07-IW.07-0131/24-00;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.29.2025
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający będzie udzielał, na podstawie umów ramowych zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, zamówień na dostawy odczynników chemicznych do zastosowań laboratoryjnych do realizacji zadań badawczych w ramach środków własnych Zamawiającego oraz projektów realizowanych przez Zamawiającego.Cz.1 pn. D1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone
w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu wyceny oraz w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 167819,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający będzie udzielał, na podstawie umów ramowych zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, zamówień na dostawy odczynników chemicznych do zastosowań laboratoryjnych do realizacji zadań badawczych w ramach środków własnych Zamawiającego oraz projektów realizowanych przez Zamawiającego.Cz.2 pn. D2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone
w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu wyceny oraz w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 16326,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189133,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189133,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189133,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189133,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16326,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16326,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16326,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promega GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE178007190
7.3.3) Ulica: Gutenbergring 10
7.3.4) Miejscowość: Walldorf
7.3.5) Kod pocztowy: 69190
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16326,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych - apteczek dla jednostek garnizonu dolnośląskiego.
- Dostawa 2 szt. serwerów typu RACK oraz karty graficznej klasy serwerowej: NVIDIA L40S.
- Dostawa sprzętu dla Uniwersyteckiego Centrum Ginekologii i Położnictwa
- Naprawy powypadkowe ambulansów sanitarnych marki Mercedes Sprinter 319 i 419 oraz innych pojazdów Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM Z OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ NA WYPOSAŻENIE WARSZTATÓW WITI
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynku przy ul. Żeromskiego 82 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych dla komórek organizacyjnych Łódzkiego Instytutu Technologicznego
- Dostawa odczynników w 2 pakietach "W kierunku lepszej diagnostyki: walidacja związków nukleozydowych i karnitynowych jako czułych i swoistych biomarkerów chorób cywilizacyjnych w medycynie i farmacji"
- Dostawa odczynników chemicznych - część III
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 30/ZP/2025
- Zakup wyposażenia z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Gmina Ryn
- Dostawa odczynników chemicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.