Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234702/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00248247/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia – Szkoła Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,198786,7a3d51bd86ae2b5cb7680e7d0e649ecf.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia – Szkoła Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-087a23c6-9400-41e5-836b-cce62e966a86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094530/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia – Szkoła Podstawowa nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, projekt pn. „Jakość edukacji podstawą rozwoju szkolnictwa w mieście Jaśle2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zakup wyposażenia meblowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39121000-6 - Biurka i stoły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 19377,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wyposażenie komputerowe4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 97365,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Zakup pomocy dydaktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 35932,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45386,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101355,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222445,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101355,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101355,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39677,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74537,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39677,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39677,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja specjalistycznych usług szkoleniowych: kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy oraz akredytowany kurs pierwszej pomocy
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Budowa drogi gminnej - ulicy Albina Pietrusa w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Dostawa drobnych części, podzespołów i urządzeń elektronicznych oraz sprzętu optycznego na potrzeby UKW
- Dostawa wyposażenia do pracowni laboratorium filmu i dźwięku oraz pracowni projektowania reklamy Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Okonku na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - w zakresie wyposażenia.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





