Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339901/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PUCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7C
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@pcprpuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpuck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84d6b961-31ff-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
piecza zastępcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d6b961-31ff-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00286498/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Pucku, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57275,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu
w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej
w powiecie puckim - Aktywator - etap II” RPPM.06.02.01-22-0001/19, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi społeczne, Poddziałanie 6.2.1 Rozwój usług społecznych– mechanizm ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot Zamówienia będzie realizowany zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy (zwanym dalej „PPU”) - załącznik nr 7 do SWZ, „Opisem Przedmiotu Zamówienia” (zwanym dalej „OPZ”) - załącznik nr 8 do SWZ i ofertą Wykonawcy oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39140000-5 - Meble domowe
39141300-5 - Szafy
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143100-7 - Meble do sypialni
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143112-4 - Materace
39143122-7 - Komody
39143310-2 - Stoliki
39144000-3 - Meble łazienkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88006,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95078,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88006,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kostrubiec Meble Biurowe S.M.Kostrubiec sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392790371
7.3.3) Ulica: Sąborze 25
7.3.4) Miejscowość: Damnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88006,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.