Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270184/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy/osób”, ustalenie terminu testu kwalifikacyjnego i dokonanie opłaty za test
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310017791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAKŁADOWA 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632477843
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@konin.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9df3464-56fd-48e4-be3b-cc9a8959c28f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rynek pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy/osób”, ustalenie terminu testu kwalifikacyjnego i dokonanie opłaty za test2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9df3464-56fd-48e4-be3b-cc9a8959c28f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00218580/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy/osób”, ustalenie terminu testu kwalifikacyjnego i dokonanie opłaty za test
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy/osób”, ustalenie terminu testu kwalifikacyjnego i dokonanie opłaty za test.
Zamówienie obejmuje:
1) przeprowadzenie szkoleń:
– kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy – 3 osoby,
– kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz osób – 1 osoba.
2) ustalenie terminu testu kwalifikacyjnego i dokonanie opłaty za test dla osób uczestniczących w ww szkoleniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8196,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8196,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8196,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TURBO RUTECKA BEATA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651265843
7.3.3) Ulica: POZNAŃSKA 47
7.3.4) Miejscowość: KONIN
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8196,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i montaż 2 szt agregatów prądotwórczych o mocy 400 kVA w ramach Programu ochrony i obrony cywilnej na lata 2025 / 2026
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa: warzyw mrożonych, filety rybne mrożone, jaja świeże, przetwory zbożowe, przyprawy, śledziki porcjowane.
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Usługa organizacji spotkań psychoedukacyjnych oraz świadczenie usług psychologicznych dla kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rodziców adopcyjnych z podziałem na 9 części
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i PCPR w Świdnicy, PUP w Świdnicy oraz PBGiK w Świdnicy z podziałem na zadania
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Kompleksowa usługa z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





