Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286281/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 85 701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9598ff6-5088-4d07-9c12-8ea235a97edb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9598ff6-5088-4d07-9c12-8ea235a97edb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne związane z budową parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim mieszczącym się przy ul. Słonecznej 3 w Rabce – Zdroju na dz. nr ewid. 679/2, 679/1, 679/3, 679/4, 4203/4, 4203/3, 4203/2, 4203/5 z podziałem na etapy, tj.:
a) Etap 1 od strony ul. Słonecznej,
b) Etap 2 od strony ul. Poniatowskiego,
c) Etap 3 parking,
Poszczególne etapy zostały wyszczególnione na mapie, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamówienie nie obejmuje wykonanie zadaszenia nad rampą.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, sposób realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację projektową.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie z zakresem i wymaganiami wskazanymi w SWZ, dokumentacji projektowej, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz projektowanymi postanowieniami umowy, a także przy dołożeniu należytej staranności.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, jak również projektowanych postanowieniach umownych, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych robót i czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia propozycji i uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie materiałów.
3) Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego.
4) Zapewnienie dostaw, magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót objętych zamówieniem.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji zaplecza budowy oraz wykonania niezbędnych zabezpieczeń placu budowy przed dostępem osób trzecich.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac, Wykonawca zapewni usuwanie odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ewentualny materiał z rozbiórki zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy na jego koszt.
7) Wykonawca uzyska własnym kosztem i staraniem stosowne pozwolenie zarządcy drogi publicznej na przejazd samochodów ciężarowych oraz na zajęcie terenu (pasa drogowego), a także wszelkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do prawidłowego wykonania robót, np. wejście w teren dla celów budowy, zgodnie z wytycznymi zarządców dróg, właścicieli działek.
8) Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami.
9) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również pokrycie wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją umowy, w szczególności:
prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,
organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
pokrycie kosztów zużycia mediów, w szczególności energii elektrycznej i wody,
pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
koszty oznakowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,
pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej,
pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych,
uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń, certyfikatów i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych i użytkowania urządzeń, instalacji, obiektu etc.
10) Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie, w tym wszelkie koszty wynikające z uwarunkowań realizacyjnych oraz zobowiązań Wykonawcy.
11) Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji oraz nie utrudniać użytkowania przylegających terenów i obiektów. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do terenów przyległych, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. W przypadku konieczności zamknięcia drogi Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia robót z Zamawiającym, zarządcą drogi, z odpowiednimi służbami oraz poinformowania mieszkańców.
12) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Wykonawca własnym kosztem i staraniem wykona oraz dostarczy Zamawiającemu 3 (trzy) egzemplarze dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i 1 w wersji cyfrowej. Opracowania zostaną przekazane najpóźniej w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu i odbiorze zadania.
13) Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
6. Dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy obiektów Zamawiającego, wykona i zabezpieczy wszystkie wejścia zgodnie z obowiązującymi przepisami (osłony, siatki) informację o środkach zabezpieczających umieści w planie BIOZ, który przed przystąpieniem do robót sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wszelkie roboty kolidujące z normalną pracą obiektów Zamawiającego należy uzgadniać (w szczególności wykonywanie prac głośnych związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla pacjentów i w porach uzgodnionych z Zamawiającym – w zależności od etapu robót).
2) Na terenie obiektu jak i terenu wokół jest ograniczone miejsce na organizacje zaplecza budowlanego.
3) Wykonawca musi skoordynować wykonywane prace budowlane z innymi inwestycjami realizowanymi przez Szpital Miejski w Rabce – Zdroju w ramach odrębnych postępowań, w szczególności związane z remontem szpitala.
4) Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie dostarczone w ramach niniejszej umowy materiały i urządzenia będą posiadały wszelkie atesty, certyfikaty i zatwierdzenia wymagane przez przepisy prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2979333,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOŚMIDER F.H.U. KOŚMIDER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351002703
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 24b
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOŚMIDER F.H.U. KOŚMIDER
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOŚMIDER F.H.U. KOŚMIDER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe usługi pralnicze w 2026 roku
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Spółki "Uzdrowisko-Rabka" w 2026 roku.
- Dostawy glukometrów, pasków do glukometrów
- "SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W 2026 R."
- "Wykonanie prac remontowych w budynkach Uzdrowiska Rabka S.A. - Budynek Zakładu Przyrodoleczniczego, Sanatorium Jagiellonka, Uzdrowiskowego Szpitala Kardiologicznego w Rabce Zdroju"
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawa niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem zabudów meblowych w budynku C Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SPZOZ w Hrubieszowie
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Adaptacja części pomieszczeń II piętra w budynku "M" dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 2 PUM w Szczecinie polegająca na relokacji, instalacji i ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





