eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TroszynUporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Troszyn



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Troszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Troszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Troszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26980a76-72b5-42ca-8d06-ffd8f279687b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066795/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Troszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.03.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Troszyn
obejmuje wykonanie jednego odcinka sieci wodociągowej zaprojektowanego w obrębie miejscowości Troszyn oraz trzech odcinków sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowanych w obrębie ewid. Troszyn, w tym jeden częściowo w obrębie ewid. Rabędy.

1. Rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Troszyn
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o łącznej długości 1577,80 mb, w tym:
- z rur PE100 SDR17 Ø 200 mm - 1105,7 mb,
- z rur PE100-RC SDR17 Ø 200 mm - 160,0 mb
- z rur PE100 SDR17 Ø 110 mm – 307,10
- z rur PE100 SDR17 Ø 90mm – 5,0 mb
Montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego o śr. 100 mm, 150 mm i 200 mm, montaż hydrantów p.poż. nadziemnych z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zabezpieczeniem wypływu w przypadku złamania z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm.

2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Troszyn
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej na działkach o nr 661/11, 432 oraz 150/1 o długości 95,0 mb z rur PVC Ø 250 mm, budową 2 kpl studni kanalizacji sanitarnej PE Ø 1000 mm oraz studni PE Ø 600 mm. Zakres ujęty w postępowaniu zgodnie z projektem stanowi część wskazaną w dokumentacji projektowej jako odcinek Di1 - D4.

3. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków w msc. Troszyn
Zadanie obejmuje rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej wraz budową przepompowni ścieków o wydajności 10 l/s na działkach o nr 652/1, 653/1, 654/1 oraz 660/9 poprzez rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości 151,0 mb z rur Ø 200 mm PVC, wykonanie sieci kanalizacji tłocznej z rur Ø 125 mm PE długości 45,0 mb, budową 2 kpl. studni kanalizacji sanitarnej PE Ø 1000 mm oraz budowę studni rozprężnej Ø 1000 mm PE.

4. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej Troszyn - Rabędy, gm. Troszyn
Zadanie obejmuje rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na działkach o nr 692/2, 711/1 położonych w obrębie Troszyn oraz działce nr 114 położonej w obrębie Rabędy o łącznej długości 632,80 mb z rur PVC typ S (lite) o śr. 200 mm oraz 4,5 mb z rur PVC typ S (lite) o śr. 160 mm i budowę studni kanalizacji sanitarnej PE Ø 1000 mm – 15 kpl.
Zakres ujęty w postępowaniu nie obejmuje budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej długości 23,0 m w rurze osłonowej PE100 SDR17 Ø315 zlokalizowanej na działce nr ew. 711/1 przebiegającej poprzecznie pod pasem drogowym wybudowanej obwodnicy Troszyn oznaczonej na PZT jako odcinek od studni Si do S1.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10.I. do SWZ.
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) - Załącznik nr 11.I. do SWZ.
3) Przedmiary robót, które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę - Załącznik nr 12.I do SWZ.
4) Projektowane postanowienia umowy dla części I - Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1523081,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II : Wymiana urządzeń na stacji uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Troszyn.
W ramach części II zostaną wykonane 2 zadania:
Zadanie nr 1 : Wymiana urządzeń na Stacji Uzdatniania Wody w msc. Troszyn
W zakres zadania wchodzi wymiana wyeksploatowanych urządzeń technologicznych jednego ciągu uzdatniania wody tj.:
- aeratora ciśnieniowego w wykonaniu specjalnym ze stali czarnej o śr. 1000 mm wraz z rusztem napowietrzającym oraz złożem wypełniającym – 1 kpl.
- zestawu filtrującego powodującego odżelazianie i odmanganianie wody surowej składającej się z filtra ciśnieniowego w wykonaniu specjalnym ze stali czarnej z drenażem rurowym ze stali kwasoodpornej i wypełnienia złożem kwarcowo katalitycznym – 3 kpl.
W ramach robót przewidziano niezbędne demontaże urządzeń współpracujących z układem aeracji i filtracji wody wraz z późniejszym ich ponownym montażem i uruchomieniem, niezbędne demontaże orurowania wraz z armaturą i wspornikami oraz ponowny ich montaż po zakończeniu wymiany urządzeń, wykonanie niezbędnych przełączeń zapewniających ciągłość pracy SUW, wykonanie prób, niezbędnych sprawdzeń i badań oraz ponowne uruchomienie SUW wraz z włączeniem urządzeń do systemu sterowania i wizualizacji pracy SUW.

Zadanie nr 2: Wymiana urządzeń na Oczyszczalni ścieków w msc. Troszyn
W zakres zadania wchodzi wymiana wyeksploatowanych urządzeń technologicznych przepompowni ścieków wraz z zamontowaniem w istniejącym zbiorniku nowego korpusu zbiornika przepompowni ścieków tj.:
- zbiornika z polimerobetonu o śr. 1500 mm H=7,1 m wraz z włazem ze stali kwasoodpornej, dno zapobiegające sedymentacji oraz drabinka i podest roboczy wykonane ze stali kwasoodpornej – 1 kpl.
- wyposażenie przepompowni składającej się z dwóch pomp o Q=19 l/s i H=10,4 m rurociągi tłoczne ze stali kwasoodpornej oraz armatura zamontowana w kolorze zasuw – 1 kpl.
- wymiana zasuwy z napędem elektrycznym w komorze spustowo-pomiarowej
- włączenie urządzeń do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji pracy oczyszczalni.
W ramach robót przewidziano demontaż urządzeń, demontaż orurowania wraz z armaturą i wspornikami, wykonanie niezbędnych przełączeń i pompowanie ścieków zapewniających ciągłość pracy oczyszczalni ścieków, wykonanie prób, niezbędnych sprawdzeń i badań.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 10.II. do SWZ.
2) Rysunki poglądowe- Załącznik 11.II. do SWZ.
3) Przedmiary robót, które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę - Załącznik nr 12.II. do SWZ.
4) Projektowane postanowienia umowy dla części II - Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 964965,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1583459,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2418585,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1583459,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZIEJA" Ryszard Zieja

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Sylwia Chaberek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7210000613

7.3.3) Ulica: ul Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1583459,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996800,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1145884,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996800,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZIEJA" Ryszard Zieja

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Sylwia Chaberek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7210000613

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996800,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.