Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314977/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 20/1
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.murow.pl; www.gops.murow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f56422-b65a-4c94-af26-05c07a8e644d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Trudny start, lepsza przyszłość 3 program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021–2027 współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 31.08.2025 r. (9 noclegów)
2. Ilość uczestników: 25 osób
3. Wiek uczestników: od 8 lat – 16 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej oraz do max. 10 dzieci do 10 roku życia).
4. Miejsce: nadmorska miejscowość turystyczna – okolice.
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Zakwaterowanie: 9 noclegów w Ośrodku Wypoczynkowym, najlepiej położonym na ogrodzonym, bezpiecznym terenie max 1000 m od morza. Pokoje 3, 4, 5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Możliwość korzystania na terenie obiektu z: świetlicy wyposażonej w sprawny sprzęt audiowizualny, boiska sportowego, bezpłatne wi-fi działające w całym ośrodku.
7. Ubezpieczenie NNW.
8. Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki dziennie plus podwieczorek podawany do obiadu). Posiłki mogą być serwowane do stolików. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu powinien być obiad podany nie później niż do godziny 16.00. Dopuszcza się późniejszą godzinę przyjazdu, wówczas w drodze powinien być zapewniony obiad, pierwszym posiłkiem w miejscu zakwaterowania powinien być podwieczorek. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu oraz prowiant na drogę powrotną.
9. Kadra wypoczynku - minimum 2 wychowawców wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowo wymagane jest, aby kadrę wspomagał psycholog lub dwa spotkania integracyjne z psychologiem.
10. W programie:
- wycieczki autokarowe poza miejsce zakwaterowania, gry terenowe, zajęcia sportowe, zajęcia artystyczne, organizacja dyskotek i ogniska, nieodpłatne dla uczestników wyjścia na kąpieliska.
Do oferty należy dołączyć ramowy program kolonii z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 15.05.2026 r.
2. Ilość uczestników: min. 42 max. 45
3. Wiek uczestników: od 7 lat – 17 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej)
4. Miejsce: ciekawe miejsca dóbr kultury, rekreacji (np. Muzeum Wsi Opolskiej, Energylandia, Warszawa – Centrum Nauki Kopernik, Złoty Stok i jego legendy, Jura Krakowsko – Częstochowska, itp.)
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Wyżywienie: suchy prowiant oraz jeden ciepły posiłek.
7. Kadra / opiekunowie - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Do oferty należy dołączyć ramowy program wycieczek z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
4.5.5.) Wartość części: 101025 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy PANORAMA Jarosław Ziółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170290300 NIP 5791152268
7.3.3) Ulica: Rybacka 189
7.3.4) Miejscowość: Kąty Rybackie
7.3.5) Kod pocztowy: 82-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-19 do 2025-08-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527427667 NIP 9552577707
7.3.3) Ulica: Dunikowskiego 38/39
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w 2026 roku w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Organizacja wizyt studyjnych (w ramach projektu "Spleceni z miastem")
- Wykonanie usługi organizacji wycieczek obejmującej zagadnienia edukacji finansowej w ramach programu w ramach zadania pn. ,,Lekcje o finansach" - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





