eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówOrganizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno - integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 20/1

1.5.2.) Miejscowość: Murów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@murow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.murow.pl; www.gops.murow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f56422-b65a-4c94-af26-05c07a8e644d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Trudny start, lepsza przyszłość 3 program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021–2027 współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.
1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 31.08.2025 r. (9 noclegów)
2. Ilość uczestników: 25 osób
3. Wiek uczestników: od 8 lat – 16 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej oraz do max. 10 dzieci do 10 roku życia).
4. Miejsce: nadmorska miejscowość turystyczna – okolice.
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Zakwaterowanie: 9 noclegów w Ośrodku Wypoczynkowym, najlepiej położonym na ogrodzonym, bezpiecznym terenie max 1000 m od morza. Pokoje 3, 4, 5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Możliwość korzystania na terenie obiektu z: świetlicy wyposażonej w sprawny sprzęt audiowizualny, boiska sportowego, bezpłatne wi-fi działające w całym ośrodku.
7. Ubezpieczenie NNW.
8. Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki dziennie plus podwieczorek podawany do obiadu). Posiłki mogą być serwowane do stolików. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu powinien być obiad podany nie później niż do godziny 16.00. Dopuszcza się późniejszą godzinę przyjazdu, wówczas w drodze powinien być zapewniony obiad, pierwszym posiłkiem w miejscu zakwaterowania powinien być podwieczorek. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu oraz prowiant na drogę powrotną.
9. Kadra wypoczynku - minimum 2 wychowawców wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowo wymagane jest, aby kadrę wspomagał psycholog lub dwa spotkania integracyjne z psychologiem.
10. W programie:
- wycieczki autokarowe poza miejsce zakwaterowania, gry terenowe, zajęcia sportowe, zajęcia artystyczne, organizacja dyskotek i ogniska, nieodpłatne dla uczestników wyjścia na kąpieliska.
Do oferty należy dołączyć ramowy program kolonii z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

63515000-2 - Usługi podróżne

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.
1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 15.05.2026 r.
2. Ilość uczestników: min. 42 max. 45
3. Wiek uczestników: od 7 lat – 17 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej)
4. Miejsce: ciekawe miejsca dóbr kultury, rekreacji (np. Muzeum Wsi Opolskiej, Energylandia, Warszawa – Centrum Nauki Kopernik, Złoty Stok i jego legendy, Jura Krakowsko – Częstochowska, itp.)
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Wyżywienie: suchy prowiant oraz jeden ciepły posiłek.
7. Kadra / opiekunowie - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Do oferty należy dołączyć ramowy program wycieczek z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

63515000-2 - Usługi podróżne

4.5.5.) Wartość części: 101025 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy PANORAMA Jarosław Ziółkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170290300 NIP 5791152268

7.3.3) Ulica: Rybacka 189

7.3.4) Miejscowość: Kąty Rybackie

7.3.5) Kod pocztowy: 82-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-19 do 2025-08-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527427667 NIP 9552577707

7.3.3) Ulica: Dunikowskiego 38/39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-123

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.