Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na budowie chodnika na DK52 w m. Bujaków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 258 62 81
1.5.8.) Numer faksu: (32) 259 87 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na budowie chodnika na DK52 w m. Bujaków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee6b50e-2d22-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na budowie chodnika na DK52 w m. Bujaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z ww. przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”. W dniu 30.06.2022 r. Zamawiający wszczął w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na budowie chodnika na DK52 w m. Bujaków” ( znak postępowania: O/KA.D-3. 2421.27.2022). W postępowaniu nie została złożona żadna oferta, dlatego w dniu 20.07.2022 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp (nie złożono żadnej oferty).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.42.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657250,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji Przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych, stanowiących podstawę do rozpoczęcia robót ( zwanej dalej: „Dokumentacja projektowa”),
b) budowy chodnika,
c) wyznaczenia przejścia dla pieszych wraz z budową doświetlenia oraz sygnalizacją ostrzegawczą,
d) budowy kanału technologicznego,
e) uaktualnienia oraz dostosowania do wymogów istniejącej organizacji ruchu.
f) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania w energię elektryczną dla budowanej infrastruktury w przypadku braku możliwości pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego prac, o których mowa w punktach b)-e) wraz z kosztami podłączenia do punktu przyłączeniowego zapewnionego przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Wykonawca zapewni dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany w Umowie. Polecenie, o którym mowa wyżej, zostanie wydane przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru częściowego Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819159,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 819159,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819159,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻBUD TT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-320-64-79
7.3.3) Ulica: ul. Jerzego Giedroycia 8
7.3.4) Miejscowość: RYBNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819159,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Projektowane postanowienia umowne dla zamówienia prowadzonego w trybie
zamówienia z wolnej ręki zawierają takie same warunki jak w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym ( znak
O/KA.D-3. 2421.27.2022).
Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych,
stanowiących podstawę do rozpoczęcia robót,
b) budowę chodnika,
c) wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz z budową doświetlenia oraz sygnalizacją ostrzegawczą,
d) budowę kanału technologicznego,
e) uaktualnienie oraz dostosowanie do wymogów istniejącej organizacji ruchu.
f) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania w energię elektryczną dla budowanej
infrastruktury w przypadku braku możliwości pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu
Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego prac, o których mowa w punktach b)-e) wraz z kosztami podłączenia
do punktu przyłączeniowego zapewnionego przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Wykonawca zapewni
dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej
niż przez okres wskazany Umowie.
Termin realizacji nie ulegnie zmianie:
a) w zakresie wskazanym powyżej w pkt a) - do 3 miesięcy licząc od dnia podpisania Umowy,
b) w zakresie wskazanym powyżej w pkt b) – e) – do 3 miesięcy licząc od dnia przekazania placu budowy ;
c) w zakresie wskazanym powyżej w pkt f) – do 4 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót.
Maksymalny termin realizacji Przedmiotu umowy nie przekroczy 10 miesięcy od dnia podpisania Umowy, z zastrzeżeniem
terminów wskazanych w punktach a), b) i c) powyżej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.