eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH W AULI WML - SALA 19, BUD. 36



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
W AULI WML – SALA 19, BUD. 36

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/218207/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
W AULI WML – SALA 19, BUD. 36

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-249aa644-5024-4046-8945-82c71b8edc43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00152783/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.29 Dostawa urządzeń multimedialnych (dostawa i montaż systemu prezentacji multimedialnych w Auli WML – sala 19, bud. 36)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 69/WML/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504163,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu prezentacji multimedialnych w Auli WML – sala 19, bud. 36.
W ramach realizacji zadania niezbędne do wykonania jest:
• Dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych wraz z montażem;
• Dostawa i montaż (Odbiornika HDMI, Przełącznika matrycowego, Przyłącza stołowego, Nadajnika sygnałowego HDMI, Stacji dokującej do montażu w katedrze);
• Konfiguracja oraz uruchomienie zmodernizowanego systemu AV;
• Wykonanie niezbędnych prac programistycznych: wszystkich urządzeń dostarczonych w ramach umowy, z doprowadzeniem niezbędnego, kompletnego okablowania;
• Wykonawca w ramach realizacji dostarcza: pełne okablowanie instalacyjne, kable połączeniowe, elementy oraz akcesoria montażowe, wykonuje wszelkie prace programistyczne związane z systemem sterowania urządzeniami dostarczanymi i istniejącymi w Sali;
• Sposób prowadzenia kompletnego okablowania w Sali w istniejących kanałach lub w inny sposób zachowujący obecną estetykę Sali;
• Wykonujący pracę pracownicy Wykonawcy: powinni posiadać szkolenie BHP ważne maksymalnie 1 rok, upoważniające wykonywanie pracy powyżej 5 m – praca w warunkach niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

31214100-0 - Przełączniki

31224800-0 - Zestawy przyłączeniowe do kabli

31711110-7 - Przekaźniki

32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32323300-6 - Urządzenia wideo

32342200-4 - Słuchawki douszne

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32343000-9 - Wzmacniacze

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

64120000-3 - Usługi kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607718,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607718,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607718,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Displays Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213537755

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607718,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.