Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00299984/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f05f17b-8218-479f-9454-6a96dee1db021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór techniczny w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f05f17b-8218-479f-9454-6a96dee1db02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032950/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu BHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.290.12.2025.P1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, tj.1 KURTKA ZIMOWA
2 KURTKA ZIMOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA
3 KURTKA PRZECIWDESZCZOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA
4 KURTKA LEKKA/SOFTSHELL
5 BLUZA POLAROWA
6 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY
7 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY ANTYSTATYCZNY I TRUDNOPALNY
8 KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY ANTYSTATYCZNY
9 SPODNIE OCIEPLANE ANTYSTATYCZNE
10 PODKOSZULEK ROBOCZY
11 PODKOSZULEK ROBOCZY DŁUGI RĘKAW
12 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
13 KOSZULKA LETNIA
14 BIELIZNA DWUCZĘŚCIOWA
15 SKARPETY ZIMOWE
16 FARTUCH ROBOCZY GRANATOWY
17 SPODNIE ROBOCZE
18 BLUZA ROBOCZA
19 KOSZULKA POLO OSTRZEGAWCZA TRUDNOPALNA
20 SPODNIE OSTRZEGAWCZE TRUDNOPALNE
21 SPODNIE ANTYSTATYCZNE
22 BLUZA ANTYSTATYCZNA
23 KAMIZELKA ODBLASKOWA
24 KAMIZELKA ODBLASKOWA ANTYSTATYCZNA
25 TRZEWIKI TREKKINGOWE
26 TRZEWIKI OCHRONNE
27 PÓŁBUTY OCHRONNE
28 PÓŁBUTY DO PRACY WARSZTATOWEJ
29 KALOSZE Z WKŁADKĄ OCIEPLAJĄCĄ
30 RĘKAWICE ROBOCZE
31 RĘKAWICE OCIEPLANE AKRYLOWE
32 RĘKAWICE OCIEPLANE SKÓRZANE
33 RĘKAWICE ZE SKÓRY CIENKIE
34 RĘKAWICE ANTYSTATYCZNE
35 RĘKAWICE NITRYLOWO-BUTADIENOWE
36 RĘKAWICE NITRYLOWE JEDNORAZOWE
37 RĘKAWICE NITRYLOWE FLOKOWANE
38 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH
39 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH ANTYSTATYCZNY
40 LEKKI HEŁM OCHRONNY TYPU VOSS-CAP
41 CZAPKA TYPU „KOMINARKA”
42 CZAPKA POLAROWA
43 PÓŁMASKA Z FILTREM FFP3
44 PÓŁMASKA OCHRONNA Z WKŁADAMI WYMIENNYMI
45 FILTROPOCHŁANIACZE DO PÓŁMASKI OCHRONNEJ
46 OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV
47 OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV NAKŁADANE NA SZKŁA KOREKCYJNE
48 OKULARY OCHRONNE TYPU GOGLE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAKŁADANIA NA OKULARY KOREKCYJNE
49 WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE
50 PODUSZKI USZCZELNIAJACE WRAZ Z WKŁADKĄ DO WYMIANY W NAUSZNIKACH PELTOR OPIME III
51 NAUSZNIKI PRZECIWHAŁASOWE MOCOWANE DO KASKU
52 NAUSZNIKI PRZECIWHAŁASOWE Z PAŁĄKIEM NAGŁOWNYM
53 NAKŁADKI ANTYPOŚLIZGOWE NA BUTY
54 NAKOLANNIKI
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 198906,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu bezpieczeństwa, tj.1 AMORTYZATOR BEZPIECZEŃSTWA Z LINKĄ PODWÓJNĄ
2 SZELKI BEZPIECZEŃSTWA
3 AMORTYZATOR BEZPIECZEŃSTWA
4 SZELKI BEZPIECZEŃSTWA (PROFESJONALNA UPRZĄŻ ROBOCZA)
5 LINKA OPASUJĄCA Z URZĄDZENIEM BLOKUJĄCYM
6 LINA STATYCZNA
7 PĘTLA DŁUGOŚĆ 20CM
8 ZACZEP TAŚMOWY DŁUGOŚĆ 60CM
9 ZACZEP TAŚMOWY DŁUGOŚĆ 80CM
10 ZACZEP TAŚMOWY DŁUGOŚĆ 120CM
11 KARABINEK OWALNY STALOWY
12 KARABINEK OWALNY ALUMNIOWY
13 OSŁONA NA LINĘ
14 HEŁM OCHRONNY ALPINISTYCZNY
15 WOREK TRANSPORTOWY
16 PRZYRZĄD SAMOZACISKOWY
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 28635,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162364,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177050,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177050,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177050,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26433,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26433,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26433,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
F.H.KRIS KRZYSZTOF BIEDULSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26433,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





