eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c36aed5d-bd30-4730-917f-3cb3ce73302c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c36aed5d-bd30-4730-917f-3cb3ce73302c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00173346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno - konferencyjnych z logotypem FinTech KNF

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190888,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie(dalej: „Siedziba”) materiałów okolicznościowo -promocyjnych z logotypami, zwane dalej „Materiałami”.
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej „Częściami”, tj:
2.1. CZĘŚĆ I:

1. Długopisy aluminiowe z logotypem FinTech KNF 500
2. Długopisy ekologiczne – papierowe z logotypem FinTech KNF 500
3. Bidony dwuściankowe z logotypem FinTech KNF 150
4. Smycze (białe) z logotypem FinTech KNF 100
5. Smycze (niebieskie) z logotypem FinTech KNF 200
6. Plecaki-worki czarne zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
7. Plecaki-worki granatowe zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
8. Torba na zakupy z drelichu z logotypem Fintech KNF 100
9. Notesy konferencyjne białe z twardą okładką wraz z nadrukiem A4 Fintech KNF 25 kartek 150
10. Notesy konferencyjne białe z twardą okładką z logotypem FinTech KNF B5, 25 kartek 150
11. Termos 0,5l z termometrem FinTech KNF + Kartonik z nadrukiem FinTech KNF 100
12. Kubek termiczny z logotypem Fintech KNF + kartonik z nadrukiem FinTech KNF 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 30897,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie(dalej: „Siedziba”) materiałów okolicznościowo -promocyjnych z logotypami, zwane dalej „Materiałami”.
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej „Częściami”, tj:

1. Podkładka pod mysz z ładowarką indukcyjną z logotypem FinTech KNF 60
2. Głośniki (małe) bluetooth z logotypem FinTech KNF 35
3. Głośniki (duże) bluetooth z logotypem FinTech KNF 35
4. Plecaki na komputery przenośne z logotypem FinTech KNF 70
5. Zestawy piśmiennicze pióro wieczne i długopis z logotypem FinTech KNF 50
6. Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego z logotypem Fintech KNF 50
7. Parasol krótki z logotypem FinTech KNF 50
8. Kosmetyczki damskie z logotypem FinTech KNF 60
9. Kosmetyczki (pudrowy róż) z logotypem FinTech KNF 35
10. Kosmetyczki (czarne) z logotypem FinTech KNF 35
11. Bluza z kapturem w jednolitym kolorze typu unisex z naszywkami z logo FinTech KNF 100
12. Ładowarka indukcyjna z logotypem FinTech KNF 50
13. Notesy premium skóropodobne B5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczoną okładką z eleganckim logotypem FinTech KNF 50
14. Apaszki damskie z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 50
15. Szal damski z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 50
16. Krawaty czerwone/bordowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 40
17. Koszulka polo z logotypem FinTech KNF 120
18. Krawaty granatowe w białe kropki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 40
19. Kabel USB Uniwersalny 6w1 z logotypem FinTech KNF 60
20. Pokrowce na garnitur z logotypem FinTech KNF 40
21. Etui na laptopa (kremowe) 13- 14'' z logotypem FinTech KNF 30
22. Etui na laptopa (czarne) 13- 14'' z logotypem FinTech KNF 30
23. Kabel typu HUB z logotypem FinTech KNF 60
24. Portfel męski basic z logotypem FinTech KNF 60
25. Portfel damski basic z logotypem FinTech KNF
60

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 203895,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18154,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27123,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: Ks. Czesława Klimasa 41D/27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27123,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202725,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202725,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: Ks. Czesława Klimasa 41D/27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202725,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.