Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245190/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pielęgniarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających
w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/posg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pielęgniarskich na potrzeby cudzoziemców przebywającychw Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f93951d-0063-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi pielęgniarskie SOdC Białystok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu„4/9-2018/BK-FAMI Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców – część II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/ZP/SZ/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgniarskich przez co najmniej 3 osoby na potrzeby cudzoziemców (dorośli mężczyźni) przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców przy Podlaskim Oddziale Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elżbieta Waluk reprezentująca Indywidualną Praktykę Pielęgniarską Elżbieta Waluk, 16-001 Ignatki Osiedle ul. Przejezdna 6 m 29,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grażyna Anna Kaczan reprezentująca Indywidualną Praktykę Pielęgniarską Grażyna Anna Kaczan, 15 - 521 Zaścianki ul. Letnia 3, Marta Milewska - Buzun reprezentująca Indywidualną Praktykę Pielęgniarską Marta Milewska- Buzun, 15-623 Krupniki ul. Kruszewska 9, Jolanta Brunejko - Struniewicz reprezentująca praktykę pielęgniarską pod nazwą Jolanta Brunejko-Struniewicz 15-352 Białystok, ul. Wiejska 60/23
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366041142
7.3.3) Ulica: Przejezdna 6 m 29
7.3.4) Miejscowość: Ignatki Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ELŻBIETA WALUK
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ELŻBIETA WALUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy
- "Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na 3 zadania na 2024 rok"
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami zamiennymi samochodów osobowych, sam. ciężarowych, ciągników roln. wraz z osprzętem, przyczep oraz sprzętu do utrzymania dróg w RDW w Sokółce z podziałem na 2 zad.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dot. cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych, dla mieszkańców GiM Odolanów w roku 2024
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Mojęcicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.