eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523555250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/inowroclaw/demand/208447/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd15e5b-6a26-4538-b4a6-37186fcb10bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056507/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, projekt pod nazwą Zielony Inowrocław – łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków – I etap.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki
nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarem robót.
2. Zakres robót obejmuje:
1) odmulenie i pogłębienie zbiornika wodnego do projektowanej głębokości lustra wody
i powierzchni stawu;
2) wyprofilowanie kształtu skarp stawu i ich podniesienie wydobytym urobkiem wraz
z umocnieniem skarp poprze obsianie trawą wraz z wyrównaniem terenu wokoło stawu wydobytym urobkiem w granicach działki;
3) wykonanie instalacji do poboru wody: krata w stawie zabezpieczona przed zamuleniem, studnia betonowa do poboru wody i rurociąg z tworzywa sztucznego łączący kratę ze studnią;
4) wykonanie utwardzonego dojazdu płytami żelbetowymi wielootworowymi typu YOMB od ul. Szymborskiej do lokalizacji studni oraz placu manewrowego dla zawracania pojazdów;
5) wywiezienie nadmiaru gruntu i jego utylizacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45247270-3 - Budowa zbiorników

34930000-5 - Urządzenia wodne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417000,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776425,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417000,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERROAD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527321526

7.3.3) Ulica: Popowicka

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417000,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają termin wykonania przedmiotu zamówienia do 75 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.