eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu RaP STEAM (...)"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu RaP STEAM (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu RaP STEAM (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e5f75f-1394-4208-8c47-cc8045bdc0c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa mrożonek dla PZPW w Rz-wie na 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian. Działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania, dotyczy części 1-3

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31200,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

Część 1 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82

2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 16436,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.


Część 2 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206

2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 4435,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.


Część 3 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5

2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 4791,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

Część 4 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82.

2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 2985,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

Część 5 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206.


2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 1355,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.


Część 6 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5.

2. Wymagania dotyczące opakowań i oznakowania:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były zapakowane w oryginalne, fabrycznie zamknięte, szczelne i nieuszkodzone opakowania jednostkowe.
Opakowania muszą być:
 suche, czyste, bez oznak uszkodzeń mechanicznych,
 wolne od obcych zapachów, zabrudzeń oraz oznak rozwoju pleśni,
 wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością,
 przystosowane do warunków przechowywania i transportu produktów mrożonych,
 zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
Każde opakowanie jednostkowe musi być oznakowane w języku polskim, w sposób trwały i czytelny. Etykieta musi zawierać następujące informacje:
 nazwa produktu,
 nazwa i adres producenta albo dostawcy,
 numer normy lub innego dokumentu odniesienia (np. specyfikacji jakościowej),
 masa netto,
 data produkcji,
 termin przydatności do spożycia,
 temperatura przechowywania,
 wymagany sposób przechowywania (np. wskazanie konieczności użycia zamrażarki lub chłodni),
 jednoznaczna informacja: „produkt głęboko mrożony” – jeżeli dotyczy,
 jednoznaczna informacja: „nie zamrażać powtórnie” – jeżeli dotyczy,
 pozostałe informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa,
3. Wymagania dotyczące jakości i trwałości produktów:
Produkty muszą być odpowiednio zamrożone i nie mogą nosić oznak rozmrożenia ani ponownego zamrożenia. Produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza obecność glazury w produktach mrożonych w ilości nieprzekraczającej 20% powierzchni danego produktu.
4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 1197,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19302,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19302,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19302,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19302,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4404,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4404,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4404,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU HOREBFROST s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672162463

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4404,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, tym samym z uwagi na fakt, iż w zakresie Części 3 w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3621,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3621,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3621,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3621,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1380,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU HOREBFROST s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672162463

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1380,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, tym samym z uwagi na fakt, iż w zakresie Części 6 w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.