eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż systemu regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z montażem szyn dla poziomu - 1 budynku magazynowego KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z montażem szyn dla poziomu – 1 budynku magazynowego KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kul

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z montażem szyn dla poziomu – 1 budynku magazynowego KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b62b66c-220f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.31/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z montażem szyn dla poziomu – 1 budynku magazynowego KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady zachowania uczciwej konkurencji. Możliwość ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom nie została ograniczona. Podział zamówienia na części mógłby zagrażać prawidłowej realizacji całości zamówienia. Spowodowałoby to nadmierne trudności techniczne, niewspółmierne koszty wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących ewentualne poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga realizacji przez jednego Wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest nieuzasadnione technicznie, organizacyjnie i ekonomicznie.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są także w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
6. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez zastrzeżeń.
7. W przypadku gdy instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, specyfikacje techniczne były wymagane
w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy je wraz z przedmiotem zamówienia. W pozostałych przypadkach na żądanie Zamawiającego.
8. Dostawa i montaż wyposażenia regałowego stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania finansowana w ramach inwestycji, realizowanej w oparciu o umowę dotacji pn: „Przebudowa budynku magazynu do funkcji magazynu aneksowego i magazynu odstawnego.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

39155000-3 - Meble biblioteczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386301,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Rol – Mot” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110004457

7.3.3) Ulica: Ul. Czachowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Ciepielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji wynosi maksymalnie 12 tygodni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.