Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00326878/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 472 79 00
1.5.8.) Numer faksu: 33 472 79 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kis@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kis.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kis.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662ab8d8-2994-4380-8a9b-12f773c9c820
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114337/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0110-KLL2.260.13.2025.2, ZKP-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39132100-7 - Szafy na akta
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217625,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217625,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217625,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lobos A. Łobos, M. Łobos Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6760054200
7.3.3) Ulica: Medweckiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-870
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217625,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas 7 konferencji / spotkań branżowych organizowanych przez BCU
- Zbijanie sopli oraz zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2025/2026.
- Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Bielsku-Białej na okres I Półrocza w 2026 roku
- Świadczenie usług w zakresie zorganizowania zajęć o charakterze edukacyjno-terapeutycznym "Szkoła dla rodziców zastępczych - sztuka wychowania"
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Bielska-Białej w 2025-2026 r.
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DLA BIELSKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII - OLSZÓWKA W BIELSKU-BIAŁEJ
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





