Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00295321/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA
W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,200836,700d1e3884373b0ed30cc7ed2dfec8eb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJNA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA
W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca8b56c-4323-4d56-8637-fa62803f36c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej na korytarzach wraz z wymianą oświetlenia w II LO im. St. Wyspiańskiego w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- dostosowanie głównego wyłącznika prądu ppoż. do aktualnych przepisów;
- instalacje elektryczne oświetleniowe;
- montaż oświetlenia energooszczędnego;
- montaż oświetlenia awaryjnego na korytarzach trzech kondygnacji;
- instalacje elektryczne gniazd wtykowych na korytarzach trzech kondygnacji,
oraz roboty towarzyszące:
- niezbędne prace rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją,
- renowacja ścian korytarzy trzech kondygnacji;
- montaż systemowych sufitów podwieszanych zgodnie z dokumentacją projektową. Należy przyjąć systemowe sufity podwieszone o ukrytej konstrukcji nośnej. Sufit z płyt o wymiarze 600mm x 600mm wykonanych na bazie wełny mineralnej. Płyty demontowalne w kolorze białym. Wymagana klasa ogniowa: A2-s1, d0 zgodnie z EN 13501-1. Wymagane minimalne parametry pochłaniania dźwięku: αw=0,10(L) zgodnie EN ISO 11654, NRC=0,15 zgodnie ASTM C 423.
- renowacja elementów głównej klatki schodowej. Tablice pamiątkowe ze styropianu, 2 sztuki o wymiarach 70 cm x 120 cm należy oczyścić i pomalować. Ewentualne ubytki farby należy uzupełnić,
- wymiana posadzki z parkietu na części korytarza trzeciej kondygnacji budynku. Istniejący parkiet układany na deskowaniu należy zdemontować i oczyścić podłoże. Odkryte zbutwiałe lub uszkodzone deski deskowania należy wymienić na nowe. Na deskowaniu ułożyć płyty cementowo-wiórowe o grubości 20 mm o wymaganych parametrach: płyty niepalne o klasie A2-s1, d0, według normy europejskiej EN 13501-1. Na płytach ułożyć wykładzinę PCV zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie ściany działowej w odpowiedniej klasie odporności ogniowej pomiędzy korytarzem a salami lekcyjnymi na trzeciej kondygnacji budynku;
- wymianę wskazanych drzwi na korytarzach trzech kondygnacji, w tym drzwi EIS60;
- wymiana grzejników centralnego ogrzewania – zgodnie z dokumentacją projektową,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne roboty towarzyszące.
Zakres robót nie obejmuje prac związanych z odnowieniem istniejącego lastriko.
Wiązki kabli biegnące na korytarzach pięter, pod sufitem, które znajdują się w przestrzeni między stropami a projektowanymi sufitami podwieszonymi, w trakcie prowadzenia prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
Na II piętrze należy zabudować półki z konglomeratu o grubości 2 cm i wymiarach:
- 1 sztuka: 248 cm x 14 cm
- 2 sztuki: 234 cm x 14 cm
- 1 sztuka: 190 cm x 14 cm
- 4 sztuki: 185 cm x 14 cm
- 2 sztuki: 196 cm x 14 cm
Uwaga: Powyższe wymiary są wymiarami przybliżonymi. Producent/Dostawca półek przed uruchomieniem produkcji ma obowiązek sprawdzić dokładne wymiary każdego otworu w murze, w którym zaprojektowano zabudowę półek i dostosować szczegółowe wymiary każdej półki w otworze. Sposób montażu wg wytycznych producenta półek.
Na parterze, w portierni ladę stałą mocowaną do murka z bloczków wykonać z konglomeratu o grubości 3 cm. Część uchylną lady wykonać z płyty MDF barwionej w masie, niezapalnej, o kolorze zbliżonym do lady z konglomeratu. Ściany i sufit w pomieszczeniach 3.12 i 3.13 należy zagruntować i pomalować.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114954,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 959400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flik House Łukasz Wojdyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120793588
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup licencji serwera systemu pocztowego klasy Enterprise, zakup 250 sztuk licencji dostępowych typu CAL User na użytkownika, oraz usługa wdrożenia serwera pocztowego wraz z rocznym wsparciem
- ZP-8/2025 Kompleksowe utrzymanie czystości na Targowisku Miejskim w Będzinie przy ul. Gzichowskiej i Targowisku Miejskim w Będzinie przy ul. Zagórnego.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Usługa przewozu osób do Dziennych Domów Pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS w Będzinie, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska i Ogrzewalni dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- "Zakup przyczepy/kontenera do dekontaminacji w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu mieszkalnego nr 120 w budynku F, położonego się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie ul. Marymoncka 34 .
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Remont posadzki garażowej JRG-2
- Modernizacja nawierzchni parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Ostródzie
- Budowa oświetlenia ul. Źródlanej w Gościęcicach
- "Zagospodarowanie terenu placu zabaw w Lipowym Polu Plebańskim wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury" - powt.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





