Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8a8098d-92ab-441e-b3d4-a88f4250d828
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
8. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZOSE.2611.35.2025.327.PKD [PSIC2024]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4340,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostarczenia 6000 szt. plakatów oraz 9000 szt. ulotek, zwanych dalej „Materiałem”.
Pliki graficzne do druku: Ulotki w 6 wzorach graficznych oraz plakat w 3 wzorach zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) zawarty jest w jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ oraz we Wzorze Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (dalej: Wzór Umowy lub Umowa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5338,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5338,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAWELAK Janusz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ŚMICH Dariusz SILVEGDRUK; PEŁKA Dariusz SILVEGDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750009404
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5338,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dariuszem Śmichem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ŚMICH Dariusz SILVEGDRUK, ul. Niegolewskich 12, 42- 700 Lubliniec, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 7561139897
Dariuszem Pełką prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą PEŁKA Dariusz SILVEGDRUK, ul. Niegolewskich 12, 42- 700 Lubliniec, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 7561000550
Januszek Pawelakiem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą PAWELAK Janusz, ul. Niegolewskich 12, 42- 700 Lubliniec, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 5750009404
działającymi w ramach spółki cywilnej: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D., ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, NIP: 575160976
Umowa została zawarta na czas określony. Wykonawca wykona Usługi w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od ostatecznego potwierdzenia impozycji przez Zamawiającego, zgodnie z SOPZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Perzyńskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (nr LIFE19 IPE/PL/000005)"
- Druk i dostawa monografii Malborski Kościół Zamkowy Św. Wawrzyńca Dzieje-wystrój-konserwacja dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Usługa druku 3 gier dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Usługa wykonania i dostawy materiałów profilaktyczno-promocyjnych w ramach porozumienia z Policją.
- Wykonanie i dostawa gadżetów z logo UWM na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- Dostawa odzieży reklamowej i materiałów edukacyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.