Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278328/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00378947/01 - Wynik z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH NA TRASIE I - WARSZAWA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011298318
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Księdza Zygmunta Sajny 4
1.4.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zopo.gorakalwaria.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo.gorakalwaria.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378996
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00378947
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
441127,89
Po zmianie:
132819,59
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
art. 255 pkt 6 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający zapisał, że wymaga aby usługa wykonywana była dwoma busami, dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych.
Jednocześnie w treści swz pojawił się wymóg „Przewoźnik ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę w czasie przewozu. W zależności od jego oceny powinien zatrudnić dodatkowego opiekuna lub zorganizować dodatkowy transport.” W ocenie Zamawiającego zapis, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym spowodował, że wykonawcy nie mogli precyzyjnie oszacować swoich kosztów, czego potwierdzeniem może być pismo jednego z wykonawców zgłaszającego zastrzeżenia w tym temacie.
Zamawiający przyznaje, iż w okresie realizacji przedmiotu zamówienia może wystąpić sytuacja w której nastąpi konieczność zapewnienia dodatkowego busa, co w konsekwencji spowoduje wzrost kosztów, których Zamawiający nie wskazał w swz. Tym samym Zamawiający uniemożliwił wliczenie tego faktu w koszty świadczenia usługi.
Wobec nieprecyzyjnych zapisów swz, dodatkowe koszty związane z koniecznością zapewnienia dodatkowego busa wraz z obsługą mógł przewidzieć jedynie wykonawca który świadczył usługę w poprzednim roku, pozostali wykonawcy – nie mieli tej świadomości.
Jak stanowi art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie może naprawić swojego błędu. Wszelkie bowiem zmiany postanowień swz po upływie terminu składania ofert są niedopuszczalne. Ustawa Pzp nie zezwala także na prowadzenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji istotnych elementów oferty, a takim elementem niewątpliwie jest ilość busów wraz z obsługą.
W ocenie Zamawiającego dalsze prowadzenie postępowania w opisanym wyżej stanie faktycznym i dokonanie wyboru oferty, spowodowałoby udzielenie zamówienia z naruszeniem postanowień ustawy Pzp. Przepisy Pzp jasno bowiem stanowią, że przedmiot zamówienia musi być opisany w sposób jednoznaczny, umożliwiający złożenie porównywalnych ofert. Zawarta w ten sposób umowa podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 pkt. 1 Pzp.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
6
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
6
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
300800
Po zmianie:
129945,6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
699999,2
Po zmianie:
184240,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
129945,6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Malesz Transport Mateusz Maleszewski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Otrębuska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Brwinów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
05-840
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Po zmianie:
Mikro przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
5342679546
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-07-23
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
129945,6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-09-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2026-06-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- Przewóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
- DOWÓZ I ODWÓZ UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY W DĘBIAKACH W GMINIE TUSZÓW NARODOWY W RAMACH PROJEKTU PN. "SŁONECZNA JESIEŃ ŻYCIA IV"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





