Ogłoszenie z dnia 2023-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141132577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227295905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cudzik@kcer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcer.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcer-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/kcer-brwinow/demand/107577/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d7053ef-d014-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAF.26.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 167558,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58832 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Bagna Biebrzańskie i Narwiańskie; bioróżnorodność, przyczyny zanikania siedlisk i ekosystemów” w Białymstoku - w terminie 18-21.04.2023 r.1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie położony w granicach administracyjnych miasta Białystok, z dobrym dojazdem komunikacją miejską. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 16666 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Bagna Biebrzańskie i Narwiańskie; bioróżnorodność, przyczyny zanikania siedlisk i ekosystemów” w Białymstoku - w terminie 19-20.04.2023 r.1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie znajdował się w odległości drogowej maks. 12 km od siedziby Biebrzańskiego Parku Narodowego - położonego pod adresem: Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, w województwie podlaskim. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnej na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Ochrona zasobów genetycznych różnych gatunków zwierząt opierając się na praktycznym przykładzie koni huculskich” w Gładyszowie w terminie 27-29.04.2023 r.1. 1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie położony maksymalnie 5 km odległości drogowej od granic administracyjnych wsi Regietów, w gminie Uście Gorlickie, w województwie małopolskim. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje, 3) przerwy kawowe, 4) obiady dwudaniowe, 5) salę wykładową z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 18939 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Wykorzystanie walorów kulturowych i przyrodniczych do rozwoju turystyki i rekreacji na przykładzie Małopolski” w Starym Sączu w terminie 17-19.05.2023 r.1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie położony w odległości drogowej do maks. 20 km od granic administracyjnych lub w granicach administracyjnych miasta Stary Sącz, województwo małopolskie. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje, 3) obiad dwudaniowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 5787 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnej na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Organizacja hodowli koni w Polsce” w Warszawie w terminie 18-20.05.2023 r.1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie położony w granicach administracyjnych miasta stołecznego Warszawy, w odległości drogowej do maks. 6 km od Torów Wyścigów Konnych Służewiec, z dobrym dojazdem komunikacją miejską. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje, 3) przerwy kawowe, 4) obiady dwudaniowe, 5) salę wykładową z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 17273 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia pn. Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkolenia pt. „Zioła i przyprawy w regionalnej kuchni Podlasia” w Korycinach w terminie 14-17.06.2023 r.1. Obiekt świadczenia usług hotelarskich dla uczestników szkolenia będzie położony w odległości drogowej nie większej niż 70 km od granic administracyjnych: miasta Siedlce, miasta Drohiczyn i wsi Klimczyce oraz od obiektu z ziołami pn. Ziołowy Zakątek w Korycinach w województwie podlaskim, w powiecie siemiatyckim, w gminie Mielnik. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) nocleg ze śniadaniem, 2) kolacje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 9333 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybór oferty stał się bezprzedmiotowy ze względu na brak możliwości
zawarcia przez Zamawiającego niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z art. 308 ust. 2 Ustawy
Pzp, tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 PPU - usługi
objęte Częścią I zamówienia mają być wykonane w terminie 18
21.04.2023 r.
Zgodnie z art. 436 pkt 1 Ustawy Pzp, Umowa zawiera postanowienia
określające planowany termin zakończenia usługi, a wskazuje daty
wykonania umowy, jeśli jest to uzasadnione obiektywną przyczyną (w
tym przypadku był to niemogący ulec zmianie termin organizacji
przedmiotowego szkolenia określony w konkretnych dniach).
Przedmiotowa umowa w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z
art. 308 ust. 2 Ustawy Pzp, nie może być zawarta w terminie do dn.
18.04.2023 r., co byłoby niezgodne z przedmiotem i warunkami
zamówienia określonymi w SWZ.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, umowa podlega
unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił
zamówienia. Działając na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy Pzp,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp - nie złożono żadnego wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, który złożył jedyną ofertę w zakresie tej części
zamówienia, na wezwanie Zamawiającego na podstawie art.
128 ust. 1 Ustawy Pzp, nie złożył wymaganego przez
Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Ustawy Pzp na Platformie w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym złożonym odpowiednio na dzień składania ofert.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy PZP,
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez
wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub
podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak
podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych
dokumentów lub oświadczeń.
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu – na
podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp - nie złożono żadnego wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający
zamówienia,
unieważnia
ponieważ
postępowanie
cena
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć
tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – na podstawie art.
255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6562246838
7.3.3) Ulica: ul. Rydlówka 5 lok. 107
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Hotel Kresowiak, ul. Grodzieńska 7, 17-300 Siemiatycze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-14 do 2023-06-17INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Kobiecą dłonią, czyli rośliny wielofunkcyjne w rozwoju gospodarstw wiejskich
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
- Przebudowa ul. Leśnej w Brwinowie na odcinku od ul. Grodziskiej do ul. Sportowej
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
- "Hotelarska usługa noclegowa - polsko-ukraińska współpraca instytucji przedstawicielskich reprezentujących rektorów"
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej w związku z planowaną organizacją wydarzeń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT
- "Świadczenie usług noclegowych"
- Zakwaterowanie studentów University of Georgia, uczestniczących w projekcie dydaktycznym "One health in Poland - HERD HEALTH MANAGEMENT", realizowanym na WMWet w dniach 15.05.2025r.- 04.06.2025r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.