eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa95e07-ee09-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WM na lata 2014-2020, Oś 14 REACT-EU dla Zdrowia i Gospodarki w Małopolsce, Działanie 14.1 REACT-EU dla zdrowia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-25/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szpitalnego nr 6A celem dostosowania pomieszczeń budynku dla potrzeb poradni szpitalnych, w tym wykonanie robót budowlanych budynku wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
2.1. Wewnętrzne roboty budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia, częściowy demontaż stropów, demontaż schodów).
b) Roboty ogólnobudowlane (roboty betonowe i żelbetowe, roboty izolacyjne, roboty murowe /ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży/, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, częściowa wymiana stropów, renowacja schodów, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./).
c) Podbicie fundamentów (palowanie systemem Jet Grounding).
d) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu /PP / oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki/, płukania i próby, montaż izolacji).
e) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania (demontaż instalacji wewnętrznej, demontaż zaworów, demontaż grzejników, montaż rurociągów c.o. /piony, poziomy/, montaż grzejników wraz z zaworami, płukania i próby, montaż izolacji).
f) Wykonanie nowej instalacji hydrantowej (rura stalowa podwójnie ocynkowana).
g) Wykonanie drenażu zewnętrznego przy ścianach fundamentowych.
h) Roboty instalacyjne elektryczne (Roboty demontażowe, rozdzielnice elektryczne , okablowanie , trasy kablowe, oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne, osprzęt oświetleniowy /oprawy i wyłączniki/,osprzęt elektryczny/, gniazda 1 i 3-fazowe/, połączenia wyrównawcze.
i) Roboty instalacyjne niskoprądowe (roboty demontażowe, system sygnalizacji pożaru SSP, system oddymiania, system okablowania strukturalnego , IT, system RTV-SAT, system monitoringu CCTV, system kontroli dostępu KD, system rejestracji czasu pracy, system przyzywowy , instalacja interkomowa).
2.2. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w tym:
a) Częściowy demontaż stolarki okiennej.
b) Częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej.
c) Renowacja drewnianych parapetów.
d) Dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm+folia+16 argon+4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1 (wg projektu).
e) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej aluminiowej (wg. projektu).
f) Wymiana balustrad i pochwytów schodowych.
g) Wymiana klamek w oknach.
h) Dostawa i montaż siatki stalowej w okienkach piwnicznych.
i) Wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach.
j) Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
2.3. Roboty konserwatorskie dachu i elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku, w tym:
a) Roboty dachu (częściowa wymiana pokrycia dachowego, częściowa wymiana elementów więźby dachowej, częściowa wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk).
b) Roboty elewacji (częściowa naprawa i uzupełnienie wg. Programu prac konserwatorskich).
c) Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej (wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi, odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5·m, głębokość do 3·m, ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni, mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej, wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315·mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami, ułożenie włókniny syntetycznej, ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn˙125˙mm - z filtrem z włókna, podłoże z materiałów sypkich, zasypywanie i zagęszczanie wykopów).
d) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku i chodników.
e) Wykonanie nowej nawierzchni drogi wraz z podbudową.
f) Wykonanie zagospodarowania terenu (plantowanie, zasiew trawy, cięcie i pielęgnacja drzew, zakup i montaż ławek i koszy).
g) Wymiana ogrodzenia zewnętrznego budynku (wg projektu).
2.4. Zakup i montaż platformy schodowej.
2.5. Przebudowa wiatrołapu przed windą.
2.6. Montaż dodatkowego wymiennika na potrzeby ciepła technologicznego wraz z koniecznym uzbrojeniem.
2.7. Wywóz i utylizacja gruzu.
2.8. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
2.9. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2.10. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację projektową autorstwa firmy SMART ARCHITEKCI SZYMON MAZUREK z siedzibą we Wrocławiu pn.: „Rozbudowa z przebudową i remontem elewacji budynku nr 6A Szpitala Klinicznego im. dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie celem dostosowania pomieszczeń budynku dla potrzeb poradni szpitalnych (...)”, przedmiar robót oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8499000,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8870000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8499000,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Sikora Maciej Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351675661

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8499000,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.