eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A - ZP-25/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa95e07-ee09-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 6A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WM na lata 2014-2020, Oś 14 REACT-EU dla Zdrowia i Gospodarki w Małopolsce, Działanie 14.1 REACT-EU dla zdrowia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-25/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szpitalnego nr 6A celem dostosowania pomieszczeń budynku dla potrzeb poradni szpitalnych, w tym wykonanie robót budowlanych budynku wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
2.1. Wewnętrzne roboty budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia, częściowy demontaż stropów, demontaż schodów).
b) Roboty ogólnobudowlane (roboty betonowe i żelbetowe, roboty izolacyjne, roboty murowe /ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży/, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, częściowa wymiana stropów, renowacja schodów, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./).
c) Podbicie fundamentów (palowanie systemem Jet Grounding).
d) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu /PP / oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki/, płukania i próby, montaż izolacji).
e) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania (demontaż instalacji wewnętrznej, demontaż zaworów, demontaż grzejników, montaż rurociągów c.o. /piony, poziomy/, montaż grzejników wraz z zaworami, płukania i próby, montaż izolacji).
f) Wykonanie nowej instalacji hydrantowej (rura stalowa podwójnie ocynkowana).
g) Wykonanie drenażu zewnętrznego przy ścianach fundamentowych.
h) Roboty instalacyjne elektryczne (Roboty demontażowe, rozdzielnice elektryczne , okablowanie , trasy kablowe, oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne, osprzęt oświetleniowy /oprawy i wyłączniki/,osprzęt elektryczny/, gniazda 1 i 3-fazowe/, połączenia wyrównawcze.
i) Roboty instalacyjne niskoprądowe (roboty demontażowe, system sygnalizacji pożaru SSP, system oddymiania, system okablowania strukturalnego , IT, system RTV-SAT, system monitoringu CCTV, system kontroli dostępu KD, system rejestracji czasu pracy, system przyzywowy , instalacja interkomowa).
2.2. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w tym:
a) Częściowy demontaż stolarki okiennej.
b) Częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej.
c) Renowacja drewnianych parapetów.
d) Dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm+folia+16 argon+4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1 (wg projektu).
e) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej aluminiowej (wg. projektu).
f) Wymiana balustrad i pochwytów schodowych.
g) Wymiana klamek w oknach.
h) Dostawa i montaż siatki stalowej w okienkach piwnicznych.
i) Wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach.
j) Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
2.3. Roboty konserwatorskie dachu i elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku, w tym:
a) Roboty dachu (częściowa wymiana pokrycia dachowego, częściowa wymiana elementów więźby dachowej, częściowa wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk).
b) Roboty elewacji (częściowa naprawa i uzupełnienie wg. Programu prac konserwatorskich).
c) Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej (wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi, odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5·m, głębokość do 3·m, ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni, mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej, wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315·mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami, ułożenie włókniny syntetycznej, ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn˙125˙mm - z filtrem z włókna, podłoże z materiałów sypkich, zasypywanie i zagęszczanie wykopów).
d) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku i chodników.
e) Wykonanie nowej nawierzchni drogi wraz z podbudową.
f) Wykonanie zagospodarowania terenu (plantowanie, zasiew trawy, cięcie i pielęgnacja drzew, zakup i montaż ławek i koszy).
g) Wymiana ogrodzenia zewnętrznego budynku (wg projektu).
2.4. Zakup i montaż platformy schodowej.
2.5. Przebudowa wiatrołapu przed windą.
2.6. Montaż dodatkowego wymiennika na potrzeby ciepła technologicznego wraz z koniecznym uzbrojeniem.
2.7. Wywóz i utylizacja gruzu.
2.8. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
2.9. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2.10. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację projektową autorstwa firmy SMART ARCHITEKCI SZYMON MAZUREK z siedzibą we Wrocławiu pn.: „Rozbudowa z przebudową i remontem elewacji budynku nr 6A Szpitala Klinicznego im. dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie celem dostosowania pomieszczeń budynku dla potrzeb poradni szpitalnych (...)”, przedmiar robót oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedno zamówienie na roboty budowlane obiektu kubaturowego obejmujące swoim zakresem prace o podobnym charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia o wartości robót brutto nie mniejszej niż 3 mln zł.
Wartość jednego zamówienia na roboty budowlane to wartość wskazana w umowie zawartej przez Wykonawcę z Inwestorem/Zamawiającym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 05.07.2022r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający określił szczegółowo w paragrafie 21 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ponad dokumenty i oświadczenia określone powyżej w ogłoszeniu, Wykonawca składa: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz robót budowlanych, Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), Kosztorys/y inwestorski/e, potwierdzenie złożenia wadium

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.