Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300750/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na cmentarzu komunalnym w Reczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Recz
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@recz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarecz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na cmentarzu komunalnym w Reczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb9fd4b-d275-4975-8858-b9d92189a0ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018778/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na cmentarzu komunalnym w Reczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na cmentarzu komunalnym w Reczu na działce nr ewid. 121 obręb ewid. 0008 Recz, miasto Recz.
Prace związane z realizacją przedsięwzięcia zostały pozytywnie uzgodnione z Zachodniopomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (uzgodnień dokonało Starostwo Powiatowe w Choszcznie -Wydział Budownictwa).
W zakresie planowanej inwestycji przewiduje się następujące roboty:
1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża:
a) Koryta wykonane mechanicznie gł. 10cm w gruncie kat II-VI na całej szerokości ciągu pieszego i pieszo-jezdnego.
b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
2. Podbudowa z kruszywa:
a) Warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczane mechanicznie o gr. 15 cm.
b) Wykonanie warstwy podbudowy z piasku stabilizowanego cementem (z wytwórni) o wytrzymałości Rm=2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez podsypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
3. Ustawianie obrzeży betonowych:
a) Obrzeża betonowe o wymiarach 15/22 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm / na ławie betonowej z betonu C10/16 gr. 10 cm na podsypce mrozoodpornej.
b) Obrzeża betonowe 8/30 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm.
4. Nawierzchni z kostki brukowej betonowej:
a) Ciąg pieszo – jezdny z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem.
b) Ciąg pieszy oraz plac przed kaplicą z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem.
5. Wykonanie podestów podwieszanych.
6. Zabezpieczenie drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272461,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444642,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272461,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321491535
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272461,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Rewitalizacja terenów zielonych na terenie Muzeum Woli przy ul. Srebrnej Etap I
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.