Og³oszenie z dnia 2022-10-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00321387/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2022/BZP 00427060/01 - Wynik z dnia 2022-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja szkód po zalaniu powsta³ych w budynkach centrum i inkubator oraz przywrócenie stanu technicznego sprzed zalania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIA£OSTOCKI PARK NAUKOWO - TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200445339
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯urawia 71
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-540
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpnt@bpnt.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bpnt.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja szkód po zalaniu powsta³ych w budynkach centrum i inkubator oraz przywrócenie stanu technicznego sprzed zalania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51b133da-4485-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00378674
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029077/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Likwidacja szkód po zalaniu powsta³ych w budynkach centrum i inkubator oraz przywrócenie stanu technicznego sprzed zalania
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I) INFORMACJE OGÓLNE
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej. MiniPortal to narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
II) OPIS SPOSOBU Z£O¯ENIA OFERTY
1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca
zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
2. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych dedykowanych dla Wykonawcy. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w instrukcji u¿ytkownika i SWZ.
III) INFORMACJE O ¦RODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY U¯YCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE
KOMUNIKOWA£ SIÊ Z WYKONAWCAMI (nie dotyczy sk³adania ofert)
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w Rozdziale IX SWZ), zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: bpnt@bpnt.bialystok.pl.
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 adres email.
Szczegó³owe zasady sk³adania oferty oraz komunikacji oraz sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych okre¶la Rozdzia³ IX i X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO"), informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Dyrektor Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, 15-540 Bia³ystok, ul. ¯urawia 71;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Bia³ostockim Parku Naukowo -Technologicznym: Mariusz Manaches, iodo@bpnt.bialystok.pl, +48 534 653 001;
3) Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przechowywane przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
5) Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9) Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPN-T.271.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw szkód na terenach zewnêtrznych powsta³ych po zalaniu oraz wykonanie dodatkowych prac eliminuj±cych wyst±pienie szkód w przysz³o¶ci w tym, modernizacja i zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeñ BPN-T – teren wewnêtrzny. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45454100-5 - Odnawianie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45442200-9 - Nak³adanie pow³ok antykorozyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa - waga kryterium: 60 %,
2) okres gwarancji - waga kryterium: 40 %,
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionych kryteriach oceny ofert - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Sposób punktowego obliczania ofert:
Ostateczna liczba punktów bêdzie liczona na podstawie poni¿szego wzoru:
P = Pc + Pg
WYJA¦NIENIE:
P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Pg - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium okres gwarancji
1) Liczba punktów w kryterium cena ofertowa bêdzie liczona wed³ug wzoru:
Pc= (Cn/Co) x 60 pkt
WYJA¦NIENIE:
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa,
Cn - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej, spo¶ród ofert nieodrzuconych.
Wynik zaokr±gla siê do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.
2) Liczba punktów w kryterium okres gwarancji, zostanie przyznana na podstawie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 1 do SWZ i bêdzie liczona nastêpuj±co:
a) 60 miesiêcy - 0 pkt,
b) 66 miesiêcy - 10 pkt,
c) 72 miesi±ce - 20 pkt,
d) 78 miesiêcy - 30 pkt,
e) 84 miesi±ce i wiêcej - 40 pkt.
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
UWAGA: Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ, je¿eli Wykonawca w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SIWZ):
- nie wska¿e okresu gwarancji,
- wska¿e zakres miesiêcy,
- okres gwarancji bêdzie wynosi³ mniej ni¿ 60 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z ust. 8 pkt 2,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych - pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê" w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy" nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postêpowaniu:
A) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
B) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt 1.1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.2. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, je¿eli dotyczy ona:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy (z zastrze¿eniem niezmienno¶ci wynagrodzenia), w sytuacji:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania dodatkowych i niemo¿liwych do przewidzenia robót, których realizacja wi±¿e siê z potrzeb± zmiany terminu wykonania,
c) wstrzymanie realizacji robót przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej b±d¼ orzeczeniem s±du,
d) zaistnienia po zawarciu umowy si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków.
2) zmiany materia³ów koniecznych do wykonywania prac pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego lub wynikaj±ca z niedostêpno¶ci na rynku tych materia³ów spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, z zastrze¿eniem niezmienno¶ci wynagrodzenia,
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub ¶wiadczenia Stron,
4) zmiany podwykonawcy robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniem przez nowego podwykonawcê takich samych warunków jakie spe³nia³ podwykonawca pierwotny,
5) sytuacji, gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ,
6) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie oraz podpisanie przez Strony protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego umowê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- BZP.272.39.2025.AR Zakup trzech nowych samochodów hybrydowych
- Budowa ulicy Strusiej w Bia³ymstoku
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ci±gu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Bia³a
- Dostawa sprzêtu szkoleniowego SERE
- Naprawa ¿aluzji zewnêtrznych przesuwnych na budynkach BPN-T - budynek Centrum Technologiczne elewacja po³udniowa, wschodnia i zachodnia
- Remont dachu budynku administracyjnego Komendy Wojewódzkiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Bia³ystoku przy ul. Warszawskiej 3 w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ci±gów komunikacyjnych - hol wej¶ciowy, renowacja lastryka w budynku Zespo³u Pañstwowych Szkó³ Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Szko³y Podchor±¿ych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Przebudowa drogi gminnej po³o¿onej na dz. nr 29 obrêb Jatynia w ci±gu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Targowisko- etap II oraz K³aj- etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.