eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszAktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140789

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b991563-ab9a-4a91-a4d3-f7fba5a65656

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005951/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek wyszczególnionych w załączniku numer 1 Warunków Technicznych położonych w obrębach: Bogucin Duży, Jaroszowiec, Ryczówek.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca ma przeprowadzić następujące działania:
1. Pomiar budynków znajdujących się w terenie, dla których brak jest informacji w bazach danych: EGiB i BDOT500 oraz budynków istniejących w terenie, które zostały przebudowane lub rozbudowane (inny obrys budynku).
2. Pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dla budynków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie:
a) dokumentacji architektoniczno-budowlanej,
b) dokumentacji PZGiK,
c) wywiadu terenowego.
Porównanie prowadzonej przez Starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych dla działek, dla których istnieją rozbieżności wraz z pomiarem zasięgu użytku gruntowego tj.: w bazie danych EGiB są budynki a nie został określony prawidłowy użytek gruntowy, bądź istniejący obrys użytku gruntowego jest nieaktualny lub są budynki w terenie oraz usunięcie z bazy danych EGiB budynków, o których mowa § 15 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków i
wykazanie w bazie danych BDOT500 budynków, o których mowa § 15 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
3. Sporządzenie stosownych wykazów zmian danych ewidencyjnych.
4. Skompletowanie dla każdego obrębu osobno dokumentacji zawierającej wyniki geodezyjnych pomiarów w formie operatu technicznego w formacie PDF łącznie z plikami danych służących do aktualizacji odpowiednich baz danych zasobu w formacie GML.
5. Wprowadzenie zmian w bazach danych EGiB i BDOT500 na podstawie sporządzonego w ramach przedmiotowej pracy operatu technicznego.
6. Wydrukowanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach w danych ewidencyjnych dla ksiąg wieczystych i dla podmiotów ewidencyjnych oraz przygotowanie zaadresowanych kopert do wysyłki i zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru.
7. Wydrukowanie wypisów z rejestru gruntów i wyrysów z mapy ewidencyjnej przeznaczonych do przekazania do ksiąg wieczystych. Powyższe dokumenty powinny zawierać elementy wskazane w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
8. Wydruki zawiadomień do ksiąg wieczystych należy skompletować razem z wypisami z rejestru gruntów i wyrysami z mapy ewidencyjnej dla każdego numeru księgi wieczystej osobno.
9. Wykonawca wszelkie wydruki niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia wykona na swoich drukarkach zapewniając niezbędne materiały biurowe tj. papier, koperty i zwrotne potwierdzenia odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 146792,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek wyszczególnionych w załączniku numer 1 Warunków Technicznych położonych w obrębach: Golczowice, Rodaki.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca ma przeprowadzić następujące działania:
1. Pomiar budynków znajdujących się w terenie, dla których brak jest informacji w bazach danych: EGiB i BDOT500 oraz budynków istniejących w terenie, które zostały przebudowane lub rozbudowane (inny obrys budynku).
2. Pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dla budynków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie:
a) dokumentacji architektoniczno-budowlanej,
b) dokumentacji PZGiK,
c) wywiadu terenowego.
Porównanie prowadzonej przez Starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych dla działek, dla których istnieją rozbieżności wraz z pomiarem zasięgu użytku gruntowego tj.: w bazie danych EGiB są budynki a nie został określony prawidłowy użytek gruntowy, bądź istniejący obrys użytku gruntowego jest nieaktualny lub są budynki w terenie oraz usunięcie z bazy danych EGiB budynków, o których mowa § 15 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków i
wykazanie w bazie danych BDOT500 budynków, o których mowa § 15 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
3. Sporządzenie stosownych wykazów zmian danych ewidencyjnych.
4. Skompletowanie dla każdego obrębu osobno dokumentacji zawierającej wyniki geodezyjnych pomiarów w formie operatu technicznego w formacie PDF łącznie z plikami danych służących do aktualizacji odpowiednich baz danych zasobu w formacie GML.
5. Wprowadzenie zmian w bazach danych EGiB i BDOT500 na podstawie sporządzonego w ramach przedmiotowej pracy operatu technicznego.
6. Wydrukowanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach w danych ewidencyjnych dla ksiąg wieczystych i dla podmiotów ewidencyjnych oraz przygotowanie zaadresowanych kopert do wysyłki i zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru.
7. Wydrukowanie wypisów z rejestru gruntów i wyrysów z mapy ewidencyjnej przeznaczonych do przekazania do ksiąg wieczystych. Powyższe dokumenty powinny zawierać elementy wskazane w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
8. Wydruki zawiadomień do ksiąg wieczystych należy skompletować razem z wypisami z rejestru gruntów i wyrysami z mapy ewidencyjnej dla każdego numeru księgi wieczystej osobno.
9. Wykonawca wszelkie wydruki niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia wykona na swoich drukarkach zapewniając niezbędne materiały biurowe tj. papier, koperty i zwrotne potwierdzenia odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 144448,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimap sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634-303-79-22

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimap sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634-303-79-22

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.