eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Rozbudowa ul. Rycerskiej w Gnieźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Rycerskiej w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gniezno

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lecha 6

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 04 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@gniezno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Rycerskiej w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80f467a-194b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028766/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbudowa ul. Rycerskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301942/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD.271.1.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ul. Rycerskiej w Gnieźnie.
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Roboty drogowe:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) etap I jezdnia:
• korytowanie i karczowanie drzew i krzewów,
• odwodnienie,
• kanał technologiczny (KTp, KTu)
• nawierzchnie,
• zieleń,
c) etap II – PT3, PT4, PT5 – jezdnie:
• korytowanie wraz z wycinką drzew i krzewów,
• odwodnienie,
• nawierzchnie,
d) etap III – strona lewa pasa drogowego – chodniki (w tym na sięgaczach), ścieżka rowerowa:
• korytowanie,
• nawierzchnie,
• zieleń,
• regulacja bram i nawierzchni na terenie prywatnym,
e) etap IV – chodniki, ścieżka rowerowa – strona prawa:
• korytowanie,
• nawierzchnie,
• zieleń,
• regulacja bram i nawierzchni na terenie prywatnym,
f) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2) Roboty elektryczne:
a) Oświetlenie własność Miasto Gniezno:
• demontaż,
• linia kablowa nn0,4kV – zasilanie słupów oświetleniowych,
• wytyczenie i geodezja powykonawcza,
b) Oświetlenie własność Enea Oświetlenie sp. z o. o.:
• demontaż,
• linia kablowa nn0,4kV – zasilanie słupów oświetleniowych,
• wytyczenie i geodezja powykonawcza.
3) Roboty telekomunikacyjne:
• przebudowa kabli metalicznych Orange,
• wykaz kabli metalicznych Orange,
• przebudowa linii światłowodowej OKH086318-C/12 własność Orange Polska,
• zabezpieczenie linii światłowodowej własność INEA.
4) Przebudowa gazociągu i przyłączy średniego ciśnienia o ciśnieniu MOP=10kPa:
• roboty ziemne,
• montaż sieci gazowej PERC dn 125,
• bypass dn 63 dla sieci PE dn 125,
• montaż przyłącza gazowego PERC dn 32 do dz. nr 5/16,
• czyszczenie i próba szczelności sieci,
• roboty towarzyszące przy robotach gazowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych).
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z warunkami podanymi w uzgodnieniach, m. in. przez właścicieli urządzeń infrastruktury i zarządcę dróg, stanowiącymi część dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej zmiany organizacji ruchu wykonanym na własny koszt.
6. Wykonawca zobowiązuje się pielęgnować i utrzymywać powierzchnie trawiaste przez okres 1 roku od odbioru przedmiotu zamówienia w tym przeprowadzić pierwszy pokos oraz pielęgnować i utrzymywać żywotność nasadzeń przez okres 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wymianę powierzchni trawiastych oraz nasadzeń na nowe w wypadku ich uschnięcia lub zniszczenia, przy zachowaniu parametrów zgodnych z SWZ.
7. Sposób postępowania z drewnem z wycinki oraz materiałami z rozbiórek, określony został we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SWZ). Drewno oraz materiały z rozbiórek nie podlegające sprzedaży lub złożeniu w magazynie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zutylizować. Koszty utylizacji odpadów są po stronie Wykonawcy.
8. Z uwagi na okres lęgowy ptaków, wycinka drzew możliwa jest wyłącznie pod nadzorem przyrodnika, którego zobowiązany jest zatrudnić Wykonawca, na własny koszt. Przyrodnik zobowiązany jest do sporządzenia pisemnego sprawozdania o stanie zasiedlenia drzew przez ptactwo i zwierzęta i stwierdzenia możliwości przeprowadzenia wycinki.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnymi siłami robót nawierzchniowych na jezdni (wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych).
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia na placu budowy baneru informującego o inwestorze robót, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom i mieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca tj. IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Z uwagi na fakt, iż oferta ww. Wykonawcy została najwyżej oceniona, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, dnia 30.08.2022 r. wezwał Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt. VII.2 SWZ.
W dniu 05.09.2022 r. Wykonawca złożył dokumenty,jednak nie potwierdzały spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Złożone na wezwanie Zamawiającego zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu Inspektorat we Wrześni zostało wydane dnia 10.05.2022 r. i było nieaktualne na dzień jego złożenia. Ponadto złożone zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu Inspektorat we Wrześni oraz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Słupcy nie miały poprawnej formy.
Dodatkowo załączony wykaz robót wzbudził wątpliwości Zamawiającego, ponieważ przedstawione referencje i protokoły odbioru jednoznacznie nie potwierdzały spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.
W związku z powyższym w dniu 15.09.2022 r. Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp ponownie wezwał do uzupełnienia i wyjaśnienia podmiotowych środków dowodowych. .
Wykonawca w dniu 20.09.2022 r. złożył podmiotowe środki dowodowe. Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zostało złożone w niewłaściwej formie. Poprawną jego formę wyznacza §6 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Jest to podmiotowy środek dowodowy wydany przez podmiot inny niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca. Ze złożonego zaświadczenia ZUS wynika, że zostało wydane w formie elektronicznej, a następnie została przedłożona jego wizualizacja w formie pliku *.pdf. Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych winno zostać przekazane w takiej formie, w jakiej zostało otrzymane od tego podmiotu z podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia.Przepis art. 128 ust. 1 Pzp stanowi, że jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa (jednokrotnie) wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający nie mógł wezwać drugi raz Wykonawcy do uzupełnienia dokumentu w tym samym zakresie, ponieważ prowadzi to do naruszenia zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Mając na uwadze, iż złożone przez Wykonawcę tj. IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany podmiotowe środki dowodowe nie potwierdzają braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.Z uwagi, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona, Zamawiający obowiązany jest unieważnić postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.