Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 92 fabrycznie nowych laptopów, 19 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych z monitorem, 6 fabrycznie nowych tabletów, 27 fabrycznie nowych routerów mobilnych z internetem LTE – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggolub-dobrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uggolub-dobrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/628773
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 92 fabrycznie nowych laptopów, 19 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych z monitorem, 6 fabrycznie nowych tabletów, 27 fabrycznie nowych routerów mobilnych z internetem LTE – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f4c174a-f092-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017766/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa 92 fabrycznie nowych laptopów, 19 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych z monitorem, 6 fabrycznie nowych tabletów, 27 fabrycznie nowych routerów mobilnych z internetem LTE – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 OśPriorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 92 fabrycznie nowych laptopów, 19 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych z monitorem, 6 fabrycznie nowych tabletów, 27 fabrycznie nowych routerów mobilnych z internetem LTE w ramach zadania pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”:
wg wspólnego słownika zamówień publicznych zamówienie obejmuje:
CPV 30213100-6 Komputery przenośne CPV 30213200-7 Komputer tablet
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
4.2.1. fabrycznie nowych laptopów – 92 szt.
4.2.2. fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych – 19 szt.
4.2.3. fabrycznie nowych tabletów – 6 szt.
4.2.4. Fabrycznie nowych routerów mobilnych z internetem -27 szt.
4.2.5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i złoży komputery w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
4.2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.3. Rozwiązania równoważne
4.3.1. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz pkt. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ), Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.101 ust.5 ustawy PZP.
4.3.2. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.3.3. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najniższej oferty przewyższała o 25,80 % kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303936 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383821,50 PLN