Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00318294/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace konserwatorskie stolarki okiennej i drzwiowej od strony północnej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym” – postępowanie nr ZP.272.1.13.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3008566
1.5.8.) Numer faksu: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace konserwatorskie stolarki okiennej i drzwiowej od strony północnej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym” – postępowanie nr ZP.272.1.13.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1722a6e-33b3-4f30-ac62-db461e7c06a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00681553/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Prace konserwatorskie stolarki okiennej i drzwiowej od strony półocnej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji stolarki okiennej w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Ks. M . Oziębłowskiego 20 w Izdebnie Kościelnym.
Na wykonanie została wydana zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i pozwolenie na budowę (w załączeniu).
Do remontu przewidziane jest 10 sztuk okien o konstrukcji skrzynkowej i 1 sztuka drzwi tarasowych na I piętrze budynku.
Na realizację przedmiotu umowy remontu stolarki zawarta zostanie umowa ryczałtowo - ilościowa, gdzie ceny jednostkowe zaproponowane w kosztorysie ofertowym są stałe, a ilości zmienne.
Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 4 miesiące od jej podpisania.
1. Zakres rzeczowy zadania (syntetyczny opis planowanych prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku):
Realizacja prac w ramach zadania przewiduje prace konserwatorskie nad zabytkowymi drzwiami tarasowymi (1 szt.) i oknami o konstrukcji skrzynkowej (10 szt.) po północnej stronie budynku. W ramach wniosku zostanie wykonane m.in. :
- dokumentacja fotograficzna stanu zachowania stolarki przed konserwacją,
- demontaż i zabezpieczenie wszystkich możliwych elementów,
- przeprowadzenie dezynsekcji w celu dezaktywacji drewnojadów,
- usunięcie warstw farby z ram okiennych,
- zagruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem,
- flekowanie elementów i wyrobów stolarskich pod bezbarwne lakierowanie, politurowanie,
- kitowanie, szpachlowanie powierzchni ram okiennych,
- wymiana listew skrzydeł okiennych,
- wymiana uszkodzonych listew okapowych,
- ręczne cyklinowanie i szlifowanie płaszczyzn drobnoziarnistym papierem ściernym,
- ponowne oszklenie ram drewnianych zdejmowanych pojedynczych i kitowanie,
- gruntowanie powierzchni,
- lakierowanie powierzchni,
- montaż drzwi i okien we framugach i okiennic wewnętrznych w glifie okiennym po zakończeniu
robót wraz z regulacją i ustawieniem okuć.
Prace będą prowadzone pod nadzorem konserwatora.
UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ.
Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Obowiązkowa wizja lokalna.
Została przewidziana obowiązkowa wizja lokalna w dniu 15.07.2025 roku o godz. 11:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Ks. M. Oziębłowskiego 20 w Izdebnie Kościelnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153749,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195619,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153749,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCO Marek Cuper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112544808
7.3.3) Ulica: Kuropatwy 1
7.3.4) Miejscowość: Pęcice Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153749,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- " Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze - etap II" - remont Sali gimnastycznej - postępowanie nr ZP.272.1.28.202.
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach I Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej
- Budowa hali garażowej na terenie bazy PZD w Kozerkach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





