eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaSukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 683 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdphajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae12a0ff-73cb-4e77-a2b3-5c65d0473739

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja dróg publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae12a0ff-73cb-4e77-a2b3-5c65d0473739

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041163/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171236,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw kruszywa naturalnego – żwiru o uziarnieniu 0/31,5 mm na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce. Dostawy będą świadczone każdorazowo na żądanie Zamawiającego na teren budowy przez niego wskazany, własnym transportem Wykonawcy – tj. za pomocą samochodów samowyładowczych. Ilość jednorazowej dostawy kruszywa Zamawiający ustali wraz z Wykonawcą.
2. Szacunkowa ilość zamawianego kruszywa: 3172 m3 = ok. 5709,60 ton [1 tona=1 Mg, 1 m3 =1,80 tony].
3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w normach:
- PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”.
4. Dostarczone kruszywo powinno posiadać odpowiednie deklaracje zgodności z normą lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające spełnienie ww. norm. Dostarczone kruszywo powinno być czyste, nie zawierać domieszek materiałów niepożądanych typu: glina, humus, odpady metalowe, plastikowe, drewniane i inne oraz materiałów niebezpiecznych: azbest, popiół, itp..
5. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie przy współudziale Wykonawcy pobierze próby kruszywa oraz zleci ich przebadanie przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku uzyskania wyniku stwierdzającego niezgodność materiału z warunkami określonymi w SWZ Wykonawca zwraca Zamawiającemu koszty wykonania badania (tj. dostarczenie próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. Wynik badania potwierdzający wady dostarczonego materiału jest tożsamy z uznaniem reklamacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wymiany materiału wadliwego na wolny od wad w wyznaczonym terminie. W przypadku dostarczenia kruszywa nieodpowiedniej jakości (tzn. niespełniającej wymagań określonych w wyżej wspomnianych normach).
6. Terenem budowy będzie:
a) Droga powiatowa nr 1480B odcinek od skrzyżowania z DP 2117B w kierunku miejscowości Soce i Dawidowicze do granicy powiatu (Gmina Narew) – ilość kruszywa 2977 m3
b) Droga powiatowa nr 1605B odcinek w miejscowości Koźliki (Gmina Narew) – ilość kruszywa 195 m3
7. Dostawy mogą być również dostarczane do siedziby Zamawiającego -tj. m. Hajnówka 17-200, ul. Bielska 41, jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne.
8. Wyżej określone ilości kruszywa są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kruszywa w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmniejszenie ilości dostaw nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
9. Oferowana cena jest ceną ryczałtową tzn. będzie uwzględniać koszt kruszywa, jego transportu oraz wyładowania, a także wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. Dostawy kruszywa będą odbierane w godzinach. 7.00-15.00 przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Na okoliczność odbioru dostawy zostanie sporządzony protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
11. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury za faktycznie dostarczone kruszywo w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania , przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części [art. 91 ust. 2 ustawy pzp]:
- zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw.
- podzielenie zamówienia na części spowodowuje jego zbyt duże rozdrobnienie co mogło by zniechęcić do udziału w nim przedsiębiorców.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu dostaw, którego realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
13. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212120-7 - Żwir

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259648,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323036,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259648,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Danilewski PPHU "TOMEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200132830

7.3.3) Ulica: ul. Pszeniczna 7

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259648,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.