eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/9924034/dokument/29010

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbc10f4-f84e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynków komunalnych - mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie z Funduszu Spójności. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232432/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5118694,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własnością gminy”.
2. Inwestycja została podzielona na trzy części:
a) Część 1 Termomodernizacja budynków przy ul. Bojdoła,
b) Część 2 Termomodernizacja budynków przy ul. Głównej,
c) Część 3 Termomodernizacja budynków przy ul. Puszkina.
3. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
Część 1 - Termomodernizacja budynków przy ul. Bojdoła:
1. Dla budynku przy ul. Bojdoła 2 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 4, 5, 6, 8.
2. Dla budynku przy ul. Bojdoła 4 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 4, 8.
3. Dla budynku przy ul. Bojdoła 6 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien i remontem dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 5, 8, 9.
4. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
4.1. Termomodernizacja:
1) wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
2) wykonanie izolacji ścian przyziemia i powyżej,
3) wykonanie izolacji stropu na poddaszu,
4) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
5) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej,
6) wymiana zadaszeń nad wejściem,
7) remont kominów,
8) demontaż nawierzchni utwardzonych dla prowadzenia prac izolacyjnych,
9) wykopy pod izolacje,
10) demontaż wszystkich elementów występujących na elewacjach,
11) skucie wszystkich tynków zewnętrznych, w tym na kominach,
12) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,
13) demontaż stolarki okiennej zewnętrznej,
14) demontaż na czas prac budowlanych balustrad na spocznikach klatki schodowej,
15) demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
16) wykonanie opaski żwirowej wokół budynków,
17) demontaż rynien, rur spustowych oraz instalacji odgromowej.
4.2. Remont Dachu:
1) Zakres robót obejmuje remont dachu w budynku przy ul. Bojdoła 6,
2) Demontaż istniejącego pokrycia,
3) Demontaż rynien i rur spustowych,
4) Montaż nowego pokrycia wraz obróbką kominów,
5) Montaż nowej obróbki blacharskiej.
4.3. Wewnętrzna instalacja gazowa:
1) Montaż gazowych kotłów grzewczych
2) Montaż instalacji przewodów spalinowych i powietrznych
3) Montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej
4) Montaż instalacji doprowadzenia gazu
5) Montaż instalacji c.o.
6) Podłączenie do instalacji c.w.u. i z.w.
4.4. UWAGA!
1) Demontowane elementy instalacyjne m.in. kotły, należy zutylizować i przedłożyć potwierdzenie.
2) Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania.
3) W wycenie ofertowej należy uwzględnić wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych dla każdego budynku odrębnie.
4) W projekcie przedstawiono szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
5) Prace budowlane prowadzone będą w użytkowanych budynkach i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Należy zastosować osłony na rusztowaniach oraz wykonać daszki ochronne nad wejściami.
6) W wypadku potrzeby zajęcia chodnika lub pasa drogowego Wykonawca załatwi wszelkie formalności oraz poniesie opłaty z tym związane.
7) Projekt zawiera informacje dla wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
8) W przypadku uszkodzenia obiektów lub urządzeń w trakcie realizacji robót należy dokonać odtworzenia do stanu poprzedniego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
b) przedmiary robót.
c) Projekty architektoniczno-budowlane, techniczne.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót), projektowanych postanowieniach umownych oraz załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
C. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Kody dodatkowe:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowalnych
45422000-1 Roboty ciesielskie
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
E. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Dofinansowanie z Funduszu Spójności. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
F. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
G. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 1789025,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własnością gminy”.
2. Inwestycja została podzielona na trzy części:
a) Część 1 Termomodernizacja budynków przy ul. Bojdoła,
b) Część 2 Termomodernizacja budynków przy ul. Głównej,
c) Część 3 Termomodernizacja budynków przy ul. Puszkina.
3. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
Część 2 - Termomodernizacja budynków przy ul. Głównej:
1. Dla budynku przy ul. Głównej 129 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 3, 4, 8, 9, 10, 11.
2. Dla budynku przy ul. Głównej 131 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 4, 6, 7.
4. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
4.1. Termomodernizacja:
1) wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
2) wykonanie izolacji ścian przyziemia i powyżej,
3) wykonanie izolacji stropu nad piwnicą,
4) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
5) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej,
6) wymiana zadaszeń nad wejściem,
7) remont kominów,
8) demontaż nawierzchni utwardzonych dla prowadzenia prac izolacyjnych,
9) wykopy pod izolacje,
10) demontaż wszystkich elementów występujących na elewacjach,
11) skucie wszystkich tynków zewnętrznych, w tym na kominach,
12) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,
13) demontaż stolarki okiennej zewnętrznej,
14) demontaż na czas prac budowlanych balustrad na spocznikach klatki schodowej,
15) demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
16) zamurowanie otworów okiennych piwnic,
17) wykonanie opaski żwirowej wokół budynków,
18) demontaż rynien, rur spustowych oraz instalacji odgromowej.
4.2. Wewnętrzna instalacja gazowa:
1) Montaż gazowych kotłów grzewczych
2) Montaż instalacji przewodów spalinowych i powietrznych
3) Montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej
4) Montaż instalacji doprowadzenia gazu
5) Montaż instalacji c.o.
6) Podłączenie do instalacji c.w.u. i z.w.
4.3. UWAGA!
1) Budynki przy ul. Głównej 129 oraz 131 są ujęte w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Wyry, a Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał dla nich zalecenia konserwatorskie w zakresie elewacji, stolarki okiennej, modernizacji systemu grzewczego i instalacji wody.
2) Demontowane elementy instalacyjne m.in. kotły, należy zutylizować i przedłożyć potwierdzenie.
3) Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania.
4) W wycenie ofertowej należy uwzględnić wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych dla każdego budynku odrębnie.
5) W projekcie przedstawiono szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
6) Prace budowlane prowadzone będą w użytkowanych budynkach i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Należy zastosować osłony na rusztowaniach oraz wykonać daszki ochronne nad wejściami.
7) W wypadku potrzeby zajęcia chodnika lub pasa drogowego Wykonawca załatwi wszelkie formalności oraz poniesie opłaty z tym związane.
8) Projekt zawiera informacje dla wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9) W przypadku uszkodzenia obiektów lub urządzeń w trakcie realizacji robót należy dokonać odtworzenia do stanu poprzedniego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
b) przedmiary robót.
c) Projekty architektoniczno-budowlane, techniczne.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót), projektowanych postanowieniach umownych oraz załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
C. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Kody dodatkowe:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowalnych
45422000-1 Roboty ciesielskie
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
E. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Dofinansowanie z Funduszu Spójności. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
F. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
G. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 2260816,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własnością gminy”.
2. Inwestycja została podzielona na trzy części:
a) Część 1 Termomodernizacja budynków przy ul. Bojdoła,
b) Część 2 Termomodernizacja budynków przy ul. Głównej,
c) Część 3 Termomodernizacja budynków przy ul. Puszkina.
3. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
Część 3 - Termomodernizacja budynków przy ul. Puszkina:
1. Dla budynku przy ul. Puszkina 19 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 2.
2. Dla budynku przy ul. Puszkina 21 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien i remontem dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 6, 7, 8.
4. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
4.1. Termomodernizacja:
1) wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
2) wykonanie izolacji ścian przyziemia i powyżej,
3) wykonanie izolacji stropu na poddaszu,
4) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
5) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej,
6) wymiana zadaszeń nad wejściem,
7) remont kominów,
8) demontaż nawierzchni utwardzonych dla prowadzenia prac izolacyjnych,
9) wykopy pod izolacje,
10) demontaż wszystkich elementów występujących na elewacjach,
11) skucie wszystkich tynków zewnętrznych, w tym na kominach,
12) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,
13) demontaż stolarki okiennej zewnętrznej,
14) demontaż na czas prac budowlanych balustrad na spocznikach klatki schodowej,
15) demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
16) wykonanie opaski żwirowej wokół budynków,
17) demontaż rynien, rur spustowych oraz instalacji odgromowej.
4.2. Remont Dachu:
1) Zakres robót obejmuje remont dachu w budynku przy ul. Puszkina 21,
2) Demontaż istniejącego pokrycia,
3) Demontaż rynien i rur spustowych,
4) Montaż nowego pokrycia wraz obróbką kominów,
5) Montaż nowej obróbki blacharskiej.
4.3. Wewnętrzna instalacja gazowa:
1) Montaż gazowych kotłów grzewczych
2) Montaż instalacji przewodów spalinowych i powietrznych
3) Montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej
4) Montaż instalacji doprowadzenia gazu
5) Montaż instalacji c.o.
6) Podłączenie do instalacji c.w.u. i z.w.
4.4. UWAGA!
1) Budynek przy Puszkina 19 jest ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Wyry, a Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał dla nich zalecenia konserwatorskie w zakresie elewacji, stolarki okiennej, modernizacji systemu grzewczego i instalacji wody.
2) Demontowane elementy instalacyjne m.in. kotły, należy zutylizować i przedłożyć potwierdzenie.
3) Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania.
4) W wycenie ofertowej należy uwzględnić wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych dla każdego budynku odrębnie.
5) W projekcie przedstawiono szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
6) Prace budowlane prowadzone będą w użytkowanych budynkach i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Należy zastosować osłony na rusztowaniach oraz wykonać daszki ochronne nad wejściami.
7) W wypadku potrzeby zajęcia chodnika lub pasa drogowego Wykonawca załatwi wszelkie formalności oraz poniesie opłaty z tym związane.
8) Projekt zawiera informacje dla wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9) W przypadku uszkodzenia obiektów lub urządzeń w trakcie realizacji robót należy dokonać odtworzenia do stanu poprzedniego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
b) przedmiary robót.
c) Projekty architektoniczno-budowlane, techniczne.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót), projektowanych postanowieniach umownych oraz załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
C. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Kody dodatkowe:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowalnych
45422000-1 Roboty ciesielskie
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
E. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Dofinansowanie z Funduszu Spójności. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
F. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
G. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 1068853,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2006137,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2204458,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2006137,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL Inwestycje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-299-47-88

7.3.3) Ulica: Murarska 28

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 Pzp

Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
DAN POL Budownictwo Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Murarska 28, 43-100 Tychy

Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o wartości powyżej 400 000,00 zł brutto (obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej obróbki kominiarskie, modernizację instalacji c.o., wykonanie dociepleń ścian budynku) oraz na termomodernizacji budynku znajdującego się pod ochroną konserwatorską.

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega na zasadach określonych w art. 118 Pzp

Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok
ul. Partyzantów 12, Pszczyna
lub inny w zależności od aktualnych mocy przerobowych

Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2006137,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2533388,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2533388,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2533388,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Hess UH-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-106-56-13

7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 60a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega na zasadach określonych w art. 118 Pzp

Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
Firma Limańczyk Spółka Jawna
ul. Pszczyńska 18a
43-227 Góra

Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Wykonanie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2533388,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1361512,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1505777,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1361512,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Hess UH-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-106-56-13

7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 60a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega na zasadach określonych w art. 118 Pzp

Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
Firma Limańczyk Spółka Jawna
ul. Pszczyńska 18a
43-227 Góra

Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Wykonanie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1361512,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.