eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokSukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok



Og³oszenie z dnia 2023-09-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735227

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW MONTE CASSINO 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-873

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp2bialystok.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54a687a8-2754-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54a687a8-2754-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00377767

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00318338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok (z podzia³em na czê¶ci)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00326256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-01/SP2/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 256347,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych – chleb i pieczywo.
1) Czê¶æ 1 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ró¿nych produktów spo¿ywczych – chleb i pieczywo do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci pieczywa oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 1 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15279,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych.
1) Czê¶æ 2 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 2 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33691,65 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Dostawa miêsa wieprzowego.
1) Czê¶æ 3 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê miêsa wieprzowego do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci miêsa wieprzowego oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 3 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40107,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – Dostawa produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych.
1) Czê¶æ 4 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 4 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 4 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33603,50 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 – Dostawa produktów mleczarskich.
1) Czê¶æ 5 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê produktów mleczarskich do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci produktów mleczarskich oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 5 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10660,00 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 6 – Dostawa warzyw, owoców i jaj.
1) Czê¶æ 6 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê warzyw, owoców i jaj do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci warzyw, owoców i jaj oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 6 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 6 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 82738,80 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 7 – Dostawa ryb i przetworów rybnych.
1) Czê¶æ 7 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ryb i przetworów rybnych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci ryb i przetworów rybnych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 7 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22122,00 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 8 – Dostawa mro¿onek.
1) Czê¶æ 7 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê mro¿onek do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci mro¿onek oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 7 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18146,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14244,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOBIESKI PIEKARNIA DOROTA I ANDRZEJ ZAKRZEWSCY SPÓ£KA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050113627

7.3.3) Ulica: ul. Bia³ostocka 69B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Moñki

7.3.5) Kod pocztowy: 19-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32455,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37120,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32455,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32455,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 35227,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35227,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAK£AD MIÊSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANIS£AW SPÓ£KA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050628863

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 48

7.3.4) Miejscowo¶æ: Turo¶ñ Ko¶cielna

7.3.5) Kod pocztowy: 18-106

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35227,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32544,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32544,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO - US£UGOWE ..KLIM..

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052007036

7.3.3) Ulica: KONOWA£Y, 44

7.3.4) Miejscowo¶æ: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32544,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11793,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11793,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11793,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11793,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 59640,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 71762,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59640,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROS£AW POPOW - PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE "MANGO"DETAL-HURT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050294988

7.3.3) Ulica: ul. Poddolna 63

7.3.4) Miejscowo¶æ: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 59640,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20478,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14013,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14966,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14013,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14013,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji w Czê¶ciach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 zamówienia: 12 miesiêcy od 1.09.2023 r. do 31.08.2024 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.