Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00332665/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalety.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-097b4b30-155c-4849-927e-63e1717284e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097b4b30-155c-4849-927e-63e1717284e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010189/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST - Urząd Miejski w Kaletach oraz w jednostkach podległych w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym, w tym w szczególności:Część 1:
- dostawa norm międzynarodowych zgodne z listą poniżej. O ile norma istnieje w języku polskim to właśnie polska wersja językowa ma zostać dostarczona.
• PN-EN 17529:2022
• PN-EN 17926:2024
• PN-EN ISO 22301:2020
• PN-EN ISO/IEC 27001:2023,
• PN-EN ISO/IEC 27002:2023
• PN-EN ISO/IEC 27017:2021
• PN-EN ISO/IEC 27018:2020
• PN-EN ISO/IEC 27037:2016
• PN-EN ISO/IEC 27701:2021
- opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- przeprowadzenie szkoleń
Wszystkie czynności opisane w Części 1 mają być zrealizowane dla Urzędu Miejskiego w Kaletach (zwana dalej: UM w Kaletach), Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kaletach (zwana dalej PSP nr 1 w Kaletach), Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku (zwana dalej ZPO w Kaletach Miotku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 160780 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym, w tym w szczególności:Część 2:
dostawa rozwiązań klasy UTM do zwiększenia bezpieczeństwa i zarządzania podsiecią i zapewnienia szyfrowanego tunelu VPN dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa przełączników sieciowych dla umożliwienia odpowiedniego zarządzania i wprowadzenia segmentacji sieci dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa rozwiązania do inwentaryzacji oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
odnowienie wsparcia i zapewnienie ciągłości działania oprogramowania do tworzenia, zarządzania i przywracania kopii zapasowych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania do monitorowania i detekcji zagrożeń oraz zarządzania incydentami typu SIEM dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania do zarządzania logami dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania NAC dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie UPS w celu zapewnienia ciągłości działania dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
rozbudowa macierzy dyskowych o dodatkowe zasoby dyskowe dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa rozwiązań klasy UTM dla zapewnienia bezpieczeństwa sieci na styku WAN/LAN dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach i Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa rozwiązania w zakresie oprogramowania antywirusowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach i Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa rozwiązania typu DLP w celu zapewnienia ochrony zasobów informacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym dla zapewnienia wirtualizacji dla systemów zarządzania i administracji kopii zapasowych oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa dodatkowych licencji systemu operacyjnego dla uruchomienia oprogramowania typu XDR, DLP dla Urzędu Miejskiego w Kaletach.
przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla administratorów infrastruktury Urzędu Miejskiego w Kaletach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 473500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia części I postępowania:
1) Zgodnie z art. 259 ww. ustawy jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy,
2) Zgodnie z art. 260 ww. ustawy, O unieważnieniu postepowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ponadto zgodnie z ust. 2 niniejszego artykułu: Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) Zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu,
4) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. ustawy Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
5) Zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia części I postępowania:
W części I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na.: Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST – Urząd Miejski w Kaletach oraz w jednostkach podległych w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę – Efigo Sp. z o.o. 40-064 Katowice, ul. Mikołaja Kopernika 8/6 NIP: 9542760427, który podlega wykluczeniu z postępowania. Tym samym jego oferta została odrzucona.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż jedyna złożona oferta w części I przedmiotowego postępowania podlega odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351903,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592737,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351903,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFONET PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532087889
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351903,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
- Dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego z przyczepą na potrzeby Gminy Proszowice woj. małopolskie
- Zakup agregatów prądotwórczych.
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.