eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRealizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12



Ogłoszenie z dnia 2025-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386056429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 46a/3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-041

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 508 322 564

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pow.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c61af0dc-b8bc-4592-bce3-679508f78bab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61af0dc-b8bc-4592-bce3-679508f78bab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wsparcie psychoterapeutyczne dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Katowice Miasto Otwarte – Pomocna dłoń dla rodziny”. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia finansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COPOW.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 427500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu indywidualnej psychoterapii zgodnie z zapotrzebowaniem wychowanków Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12 w Katowicach w ramach projektu „Katowice Miasto Otwarte – Pomocna dłoń dla rodziny”. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia finansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
2) Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą na terenie miasta Katowice, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
3) Przewiduje się maksymalną liczbę spotkań: 1500 godzin, minimalna ilość godzin do wykonania to 1000 godzin.
4) Wykonawca zapewni do prowadzenia usługi nie mniej niż dwóch psychoterapeutów posiadających (każda osoba) następujące kwalifikacje i doświadczenie:
 posiadają wykształcenie wyższe na poziomie magisterskim,
 ukończyli minimum drugi rok certyfikowanego szkolenia w zakresie psychoterapii – i posiadają stosowne zaświadczenie podmiotu szkolącego,
 uczestniczyli w superwizjach u certyfikowanego superwizora psychoterapii w formie grupowej lub indywidualnej – w wymiarze minimum 45 min. na miesiąc – posiadają stosowne zaświadczenie o uczestnictwie w superwizji,
 posiadają minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą lub zgodnie ze złożoną ofertą,
 nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, zgodnie z ustawą
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13 maja 2016 r. art. 21 ust. 1 oraz art. 23 ust. 2 ww. ustawy,
 nie byli karani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do nich postępowanie karne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, zostały złożone oferty przez nw. Wykonawców. Po przeprowadzonych w dniu 23.06.2025r. negocjacjach, o których mowa w art. 289 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp oraz zaproszeniu w trybie art. 294 ustawy Pzp do złożenia oferty dodatkowej w zakresie ulepszenia treści złożonych ofert w ramach następujących kryteriów: ceny brutto (waga 60%), doświadczenia osoby prowadzącej usługi psychoterapii (waga 36%), aspekt społeczny osoby prowadzącej usługi psychoterapii – (waga – 4%) w przedmiotowym postępowaniu, nie zostały złożone oferty dodatkowe. Zatem ważne pozostały n/w oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie:
1. C.S.”Potęga Balansu” Joanna Bienioszek, ul. Batorego 18/4, 43-200 Pszczyna - cena oferty: 322 500,00 PLN, oferta dodatkowa nie została złożona.
2.„Igalis” Sp. z o.o., ul. Kasztelańska 1, 58-316 Wałbrzych - cena oferty: 352 500,00 PLN, oferta dodatkowa nie została złożona.

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia to: 285 000,00 PLN.

Cena oferty z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny najniższej oferty, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie bez konieczności wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ cena każdej z ofert nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie może zmienić.

Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienia prawne i faktyczne Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.