Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327390/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00341673/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00346641/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00359566/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00368658/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00558396/01 - Wynik z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przekazanie systemu parkingowego do eksploatacji, wraz z jego obsługą i utrzymaniem w latach 2025 -2028 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377618
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00327390
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
(Numeracja zgodna z SWZ)
1. Termin realizacji umowy:
8.1. Etap I, Etap II, Etap III, Etap IV : 60 dni od dnia zawarcia umowy;
8.2. Etap V, Etap VI, Etap VII, Etap VIII: 90 dni od dnia zawarcia umowy;
8.3. Zadanie III dla wszystkich Etapów– 36 miesięcy licząc od dnia uruchomienia systemu i pobierania opłat za parkowanie w ramach Etapu VIII, przy czym powyższy termin określony jest celem zakończenia Zadania III jednocześnie w wszystkich lokalizacjach. Niezależnie od powyższego terminu, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia Zadania III na danym Etapie (lokalizacji) po dokonaniu odbioru Zadania I i Zadania II w zakresie tego Etapu (lokalizacji).
(Numeracja zgodna z SWZ)
37.1. Zamawiający nie przewiduje:
37.1.1. zawarcia umowy ramowej,
37.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
37.1.3. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
37.1.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji na podstawie art.441 ustawy Pzp.
37.1.5. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty uwarunkowanego odbyciem przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z przygotowaniem oferty jak i prowadzeniem robót budowlanych i montażowych.
37.2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 10 do SWZ).
Po zmianie:
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
(Numeracja zgodna z SWZ)
1. Termin realizacji umowy:
8.1. Etap I, Etap II, Etap III, Etap IV : 85 dni od dnia zawarcia umowy;
8.2. Etap V, Etap VI, Etap VII, Etap VIII: 90 dni od dnia zawarcia umowy;
8.3. Zadanie III dla wszystkich Etapów– 36 miesięcy licząc od dnia uruchomienia systemu i pobierania opłat za parkowanie w ramach Etapu VIII, przy czym powyższy termin określony jest celem zakończenia Zadania III jednocześnie w wszystkich lokalizacjach. Niezależnie od powyższego terminu, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia Zadania III na danym Etapie (lokalizacji) po dokonaniu odbioru Zadania I i Zadania II w zakresie tego Etapu (lokalizacji).
(Numeracja zgodna z SWZ)
37.1. Zamawiający nie przewiduje:
37.1.1. zawarcia umowy ramowej,
37.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
37.1.3. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
37.1.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji na podstawie art.441 ustawy Pzp.
37.1.5. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty uwarunkowanego odbyciem przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z przygotowaniem oferty jak i prowadzeniem robót budowlanych i montażowych.
37.2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 10 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-18 10:00
Po zmianie:
2025-08-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-18 11:00
Po zmianie:
2025-08-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-16
Po zmianie:
2025-09-19
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji umowy:
8.1. Etap I, Etap II, Etap III, Etap IV : 85 dni od dnia zawarcia umowy;
8.2. Etap V, Etap VI, Etap VII, Etap VIII: 90 dni od dnia zawarcia umowy;
8.3. Zadanie III dla wszystkich Etapów– 36 miesięcy licząc od dnia uruchomienia systemu i pobierania opłat za parkowanie w ramach Etapu VIII, przy czym powyższy termin określony jest celem zakończenia Zadania III jednocześnie w wszystkich lokalizacjach. Niezależnie od powyższego terminu, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia Zadania III na danym Etapie (lokalizacji) po dokonaniu odbioru Zadania I i Zadania II w zakresie tego Etapu (lokalizacji).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie.
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





