Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 041 38 610 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca475c6-06d2-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093660/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę (zakup wraz z transportem) tłucznia drogowego o uziarnieniu:
- 4 – 31,5 mm w ilości 1 800 ton
- 31,5 – 63 mm w ilości 2 500 ton
- piasku w ilości 30 ton
Ilość ton określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
b) wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych (wraz z obsługą operatora):
- równiarka – praca w ilości 700 godzin
- walec – praca w ilości 600 godzin
- koparko – ładowarka praca w ilości 150 godzin
- samochód samowyładowczy – praca w ilości 150 godzin
Ilość godzin pracy sprzętu określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3. Tłuczeń drogowy i piasek winien nadawać się do wbudowania przy wykonywaniu modernizacji dróg tłuczniowych oraz winien spełniać wymogi aktualnie obowiązujących norm i przepisów. Dodatkowo piasek winien być bez zanieczyszczeń organicznych, domieszek gliniastych i posiadać uziarnienie do 2 mm.
4. Tłuczeń drogowy i piasek będą sukcesywnie dostarczane na teren Gminy Jędrzejów (w lokalizacje wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i według zapotrzebowania Zamawiającego) w okresie obowiązywania umowy.
5. Sprzęt użyty do wykonania modernizacji dróg tłuczniowych winien być sprawny technicznie.
6. Sprzęt będzie obsługiwany przez operatora Wykonawcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia do obsługi danego sprzętu.
7. Lokalizacje pracy sprzętu będą wskazywane przez przedstawiciela Zamawiającego według zapotrzebowania w okresie w okresie obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów i transportu sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277057,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277057,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277057,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J&P Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6621817812
7.3.4) Miejscowość: Pińczów
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277057,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2025/2026
- Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Zawichost do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026; dodatkowe przewozy; przewóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych
- Usługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. (zakup biletów miesięcznych).
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.