Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276302690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-905
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323875937
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss3bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zss3bytom.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15dffa79-0357-4dee-842c-9e631afcca5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00281690/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ZSS nr3 w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15dffa79-0357-4dee-842c-9e631afcca5f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Zamawiający zaleca wykonawcy posiadanie konta na platformie ezamowienia.gov.pl Instrukcje dotyczące korzystania z platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są pod wskazanym powyżej adresem w zakładce komunikacja oraz oferty i wnioski. Adresy instrukcji https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.Adres strony z instrukcjami: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ofertę można złożyć tylko i wyłącznie przez platformę: ezamówienia.gov.pl. Publikacje o wynikach również będą umieszczane za pomocą platformy ezamówienia.gov.pl
4. Informacja o maksymalnym rozmiarem plików przesyłanych za pośrednictwem platformy jest w niej zawarte. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą platformy.
5. Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: sekretariat@zss3bytom.pl Jednocześnie zamawiający zastrzega, że ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy ezamowienia.gov.pl. Przekazanie korespondencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający prosi o przesyłanie zapytań do treści SWZ w wersji edytowalnej.
7. Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ udostępniane będą na Platformie, zgodnie z pkt 1.
8. W przypadku, gdy do przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bytomia, 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2,
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom: Inspektor IOD: Zadora Marcin Wydział Edukacji , ul. Smolenia , 41-902 Bytom, mail: mzadora@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);
6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pz;.
7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO;
10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
12) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS3/2/2025/2026
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych
na zajęcia do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2025/2026. Opiekuna zapewnia Wykonawca – zgodnie z opisem poszczególnych tras.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej trasy, na którą złoży ofertę. Zamówienie ma jedną część podzieloną na 4 trasy.
3. Zamówienie zostało podzielone na 4 trasy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty na każdą trasę . Nie ma możliwości złożenia oferty tylko na jedną trasę .
Trasa I - Bytom Strzelców Bytomskich 87 ( Hotel Piano), Bytom, Strzelców Bytomskich - Obi Bytom- Stroszek , Wojciechowskiego Bytom- Stroszek ul. Narutowicza 16 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 357 ( róg piekarnia) Bytom Stolarzowice, pl. Jana Bytom – Stolarzowice Suchogórska 127 Miechowice Pętla Miechowice Bławatkowa Miechowice pl. Szpitalny Miechowice pl. Słoneczny Bytom Karb Konstytucji Kościół Zespół Szkół Specjalnych nr 3 Konstytucji 20-22
Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych
Maksymalnie: 58 km/trasa poranna + popołudniowa
Ilość uczniów: 25 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun –
ZAPEWNIA WYKONAWCA
Trasa II - Zespół Szkół Specjalnych nr 3 Konstytucji 20-22 Bytom ul Wrocławska 92 Bytom ul. Pułaskiego 16 Bytom Powstańców Warszawskich 12 Bytom Zabrzańska – Zamłynie Bytom ul. Zespół Szkół Specjalnych nr 3 Konstytucji 20-22
Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie: 14 km/dzień
Ilość uczniów: 24 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun –
ZAPEWNIA WYKONAWCA
Trasa III -Bytom Zespół Szkół Specjalnych nr 3 ul. Konstytucji 20-22 Bytom, ul . Zabrzańska Lidl,, Bytom Zabrzańska Ratusz, Bytom Zabrzańska Kaufland Łagiewniki Krzyżowa 3 Bytom Chorzowska 57 naprzeciw stacja BP Bytom Chorzowska 12 Bytom Urząd Pracy Bytom Zespół Szkół Specjalnych nr 3 ul. Konstytucji 20-22
Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie: 25 km/dzień
Ilość uczniów: 17 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun –
ZAPEWNIA WYKONAWCA
Trasa IV -Bytom Zespół Szkół Specjalnych nr 3 ul. Konstytucji 20-22 Bytom Kochanowskiego boisko Bytom róg Witczaka i Powstańców Śląskich Bytom Piekarska Cmentarz Bytom Piekarska/Nawrata Bytom Strzelców Bytomskich 9 Bytom Zespół Szkół Specjalnych nr 3 ul. Konstytucji 20-22
Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie: 25 km/dzień
Ilość uczniów: 20 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun –
ZAPEWNIA WYKONAWCA
Zamawiający dopuszcza dowożenie dzieci max 1 środkiem transportu w ramach jednej trasy, wykonawca musi zapewnić opiekuna w każdym z tych środków transportu. Suma środków transportu obsługujących łącznie 4 trasy nie może być większa niż 4. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w celu optymalizacji czasu przewozu lub w przypadku zmiany adresu dziecka.
Wszyscy uczniowie powinni zostać dowożeni do Zespołu Szkół Specjalnych na godzinę 8.00 nie wcześniej niż 7.45. Godzina zakończenie zajęć zostanie podana przed rozpoczęciem roku szkolnego 2025/2026 po opracowaniu planu zajęć. Wstępna godzina odjazdu popołudniowego wszystkich środków transportu to 14.30. Wykonawca zobowiązuje się podstawić środek transportu 10 min przed planowanym odjazdem czyli 14.20.
Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2025/2026, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna zapewnionego przez Wykonawcę - dzieci wszystkie posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, dzieci leczone psychiatrycznie, z zachowaniami agresywnymi, niedostosowane społecznie, pobudzone, z zaburzeniami zachowania leczone farmakologicznie, oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
4. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 188 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
5. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a Zamawiającym.
6. Wykonawca zapewni dowóz również gdy zwiększy się ilość dowożonych uczniów na danej trasie w ciągu roku szkolnego 2025/2026 nie zwiększając ilości środków transportu.
7. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich tras zamówienia. Oferta musi dotyczyć wszystkich 4 tras w tej części.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego może jednak skorzystać ze środka transportu udostępnionego , jednakże musi on spełniać wszystkie wymagane kryteria zawarte w dokumentach postępowania.
10. W przypadku skorzystania z udostępnionego środka transportu należy dołączyć oświadczenie osoby udostępniającej, kserokopie dowodu wraz z ilością miejsc siedzących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Dla wszystkich części kryteriami oceny ofert są:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 cena brutto 60
2 rok produkcji samochodu suma 20
3 Wskazanie osób z referencjami zatrudnionych do opieki 20
Razem: 100
2. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:
2.1. dla kryterium – cena (X1)
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt
najniższa oferowana cena
ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt
badana cena
2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)
1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.
2) W przypadku wskazania dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych)na dwóch różnych trasach Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią swz i oferta ta uzyska w tej kategorii 0 pkt. Każda trasa musi być realizowana innym środkiem transportu.
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt po 5pkt za każdy pojazd ( 1 pojazd na 1 trasę)
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
rok produkcji: 2006 - 2008 - 1 pkt
rok produkcji: 2009- 2011 - 2 pkt
rok produkcji: 2012 - 2017 - 3 pkt
rok produkcji: 2018 - 2021 - 4pkt
rok produkcji: 2022 - 2024 - 5 pkt
4) Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2006 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka w tym kryterium uzyska 0 pkt.
5) W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy)i należy tym środkiem transportu realizować umowę. Wskazany w ofercie starszy pojazd nie będzie brany pod uwagę.
2.3. dla kryterium Referencje i doświadczenie osób zatrudnionych do opieki -
za wskazanie pozytywnych referencji osób sprawujących opiekę nad dziećmi w środkach transportu wystawionych przez instytucje, placówki ,osoby, u których opiekun sprawował opiekę nie starsze niż 3 lata. dołączone do oferty Kryterium oceny opiekunów posiadających pozytywne referencje zgodne z powyższym opisem:
Dla 1 opiekuna – 5 pkt
Dla 2 opiekunów – 10pkt
Dla 3 opiekunów – 15 pkt
Dla 4 opiekunów – 20 pkt
Punkty przyznawane są za 4 trasy po jednym opiekunie na 1 trasę. Opiekuna należy wymienić z imienia i nazwiska.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.
5. W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra.
6. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3
7. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu suma pkt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskazanie osób z pozytywnymi referenjami zatrudnionych do opieki suma
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
VII. INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy wszystkich części
Wykonawca winien posiadać:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadaną
w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 180)
lub
b) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz.180).
2. zdolności technicznej lub zawodowej
Dot. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą na daną trasę, którą skieruje do realizacji zamówienia posiadając:
A. co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobą/osobami niepełnosprawnymi. Fakt ten musi być potwierdzony pozytywnymi referencjami nie starszymi niż 3 lata z miejsca gdzie osoba ta sprawowała opiekę nad osobami niepełnosprawnymi. W przypadku gdy referencje te zostają wystawione przez podmiot biorący udział w postępowaniu wymagane są dodatkowe referencje z miejsca gdzie podmiot świadczył usługę wystawione na wskazaną osobę. W przypadku przedstawienia referencji niezgodnymi z tymi zapisami Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentacji. Jeśli strona składająca ofertę nie uzupełni tych dokumentów w ciągu 4 dni Zamawiający przyzna 0 pkt w ocenie tego kryterium.
B. Niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.).Wymóg braku wpisania do rejestru Sprawców Przestępstw Seksualnych dotyczy również opiekunów przewozu.
C. Ta sama osoba nie może być wskazana na więcej niż jedną trasę.
VIII. UDOSTĘPNIENIE ZASOBÓW
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. W związku z zastrzeżeniem osobistego wykonania usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego ( cz. III pkt 9 SWZ) Wykonawca nie może powołać się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie o którym mowa w cz. VII pkt 1 SWZ.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Ww. dokument winien potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
8. Jedyna okoliczność jest taka iż zwiększy się liczba uczniów na trasie i na tą okoliczność Wykonawca będzie musiał polegać na udostępnieniu przez inny podmiot środka transportu spełniający wymogi dostępności miejsc. Środek ten musi spełniać wszystkie kryteria z warunków postępowania. Wszystkie działania muszą uzyskać zgodę Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca winien załączyć - aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców,
w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie winno być złożone – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu zostanie załączony do Wezwania).
3) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych do wykonania zadania- dołączone do oferty.
4) oświadczenia osoby udostępniającej pojazd wraz ze wszystkimi wymaganiami dotyczącymi pojazdu.
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w cz. IX SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może
w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wszystkie dokumenty wymagane i oświadczenia zostały zawarte w SWZ i załącznikach udostępnionych do tego postępowania .1. Oferta winna być – pod rygorem nieważności – złożona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
3. Oferta winna być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Oferta winna składać się z:
1) formularza oferty (odpowiedni załącznik nr 1 do SWZ);
2) oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w cz. IX SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów
oraz jeżeli dotyczy:
4) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - oświadczenie, z którego winno wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (można skorzystać
z druku określonego w załączniku nr 4 do SWZ);
5) w przypadku składania oferty przez wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - dokument, o którym mowa w cz. VIII SWZ, (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 5 do SWZ);
6) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa
w ppkt 3);
7) dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8) Kserokopii dowodów rejestracyjnych wskazanych do wykonania usługi na każdej trasie z widocznym oznaczeniem liczby miejsc siedzących w pojeździe.
9) Oświadczenia osób udostępniających środki transportu wraz z oświadczeniem iż spełniają one wszystkie wymogi zawarte w SWZ.
10) Oświadczenie o podstawieniu pojazdu zastępczego w wyniku niemożności realizowania usługi pojazdem z umowy do max. 20 minut od chwili zgłoszenia takiej potrzeby z jendoczesnym powiadomieniem przedstawiciela Zamawiającego- zawarcie w formularzu ofertowym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Ww. dokument winien potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
8. Jedyna okoliczność jest taka iż zwiększy się liczba uczniów na trasie i na tą okoliczność Wykonawca będzie musiał polegać na udostępnieniu przez inny podmiot środka transportu spełniający wymogi dostępności miejsc. Środek ten musi spełniać wszystkie kryteria z warunków postępowania. Wszystkie działania muszą uzyskać zgodę Zamawiającego
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców,
w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie winno być złożone – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj , zakres , sposób zmian w umowie określają projektowane postanowienia umowne dołączone do załączników tego postępowania7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie niezbędne informacje zawiera SWZ, projektowane postanowienia umowne, formularz oferty. Wszystkie techniczne wymagania dot. składania oferty dostępne są na stronie :https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Komunikacja odbywa się za pomocą formularzy dedykowanych do tego postępowania. Do postępowania załączone są wszystkie niezbędne załączniki. Dokładny opis przygotowania oferty znajduje się w SWZ.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kadzidło w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Choroszcz w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Osiek do placówek oświatowych w terminie od 01.09.2025r., do 26.06.2026r."
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Sędziszów Małopolski - Pakiet II.
- Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Fajsławice wraz z zapewnieniem im opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2025/2026, na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.