Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257143/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wózków do sprzątania, sprzętu gospodarczego, mopów do sprzątania, środków do czyszczenia i konserwacji podłóg, dozowników do środków dezynfekcyjnych typu Dermados.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wózków do sprzątania, sprzętu gospodarczego, mopów do sprzątania, środków do czyszczenia i konserwacji podłóg, dozowników do środków dezynfekcyjnych typu Dermados.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40cfe56b-09d3-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Wózki do sprzątania, sprzęt gospodarczy, mopy do sprzątania, środki do czyszczenia i konserwacji podłóg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/47/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKAMIARYILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO
STAWKA VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. Wózki do sprzątania na mokro (dwa wiadra 25 l. kolor niebieski i czerwony, koszyczek na rączkę, wyciskarka).Stelaż chromowany. szt. 13
2. Wiadra do wózków czerwone i niebieskie poj.25 l, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 6
3. Wyciskarka do wózka,
z metalowym uchwytem i plastikową rączką. szt. 5
Razem :
Parametry:
1.Wiadra do wózków z pozycji 2 mają być kompatybilne z pozycją 1.
2.Wyciskarka do wózka z pozycji 3 ma być kompatybilna z pozycją 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 5300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ 12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO STAWKA VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTOPRODUCENT INUMER KATALOGOWY
1. Kij aluminiowy do mopa zwykły,dł.140cm. szt. 120
2. Uchwyt do mopa plastikowy (40 cm), szerokość 10cm ( +/- 2-5mm),
wyposażonych w kieszeniowy system mocowania. Wkłady mocowane są, poprzez umieszczenie końców uchwytu w kieszeniach mopa,posiadajacy przycisk nożny koloru żółtego umożliwiający ich wymianę.Stelaż wykonany z polipropylenu. szt. 120
Razem :
Parametry:
1.Uchwyt do mopa z pozycji 2 ma być kompatybilny z pozycją 1.
2.Kij aluminiowy do mopa z poz.1 ma być kompatybilny z pozycją 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO STAWKA VATWARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. Kosz pedałowy na śmieci 25 l., wykonany z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. Zbiornik ma otwierać się nogą za pomocą specjalnego pedału, natomiast konstrukcja pokrywy ma pozostawiać zawartość kosza zamkniętą. szt. 160
2. Wiadro plastikowe 5 l kolorowe, z nakładaną pokrywką (nie wciskaną), wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 170
3. Wiadro kolorowe plastikowe z podziałką
10 l., z nakładaną pokrywką (nie wciskaną),wykonane z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. szt. 50
RAZEM :
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224330-0 - Wiadra
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO STAWKA VAT
WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1 Zmiotka + szufelka kpl. 75
2 Szczotka do zamiatania plastikowa na wkręcany kij szt. 30
3 Szczoteczka do rąk plastikowa duża z uchwytem szt. 250
4 Szczotka do szorowania na kij wkręcany, plastikowa szt. 96
5 Szczotka do szorowania ręcznego, plastikowa z uchwytem typ żelazko. szt. 135
6 Szczotka WC bez pojemnika szt. 375
7 Kij drewniany z gwintem (min.140cm) szt 30
Razem :
Parametry:
1.Szczotka z pozycji 2,4 ma być kompatybilna z pozycją 7.
2.Kij drewniany z pozycji 7 ma być kompatybilny z pozycją 2,4.
3. Szczoteczka z poz.3 ma być wykonana z włosa syntetycznego o :dł. min.9,8 cm – min.10cm szerokość min.2,5 cm – min.4cm,wysokość z rączką i włosem min.5,5 cm, dł włosa min.1,3 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 3800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO STAWKA VAT
WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT INUMER KATALOGOWY
1. Rękawice gospodarcze rozm.L,M,S
wykonane z lateksu, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta jest flokiem co ułatwia łatwe wkładanie i zdejmowanie oraz zapobiega poceniu się rąk w czasie użytkowania. Na części chwytnej chropowate. Odporne na rozciąganie, nie pękające i wysokiej odporność na detergenty, kwasy i środki chemiczne używane w szpitalu.
Każda para pakowana w osobno.
- Wysoka odporność chemiczna zgodna z normą EN374-2 szt. 1800
Razem :
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARYILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO
STAWKA VAT WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. Mopy do sprzątania szt 900
2 Mop mały szt 50
3. Mopy z mikrowłókna szt. 300
Razem :
Parametry:
Punkt 1
• Mikrowłókno - min 85% , bawełna min 15%
• Mop wykonany z materiału syntetycznego,całkowicie odporny na przecieranie
• Mop szyty, pętelka zamknięta, skręcona: wysokość pętelek 2 rzędy min.10 mm, 6 rzędów min. 20 mm, 2 rzędy min. 30 mm;
• Rozmiar mopa min 44cm x min 13 cm
• Rozmiar po obwodzie frędzli min 50cm x min19 cm;
• Ciężar min 140 g
• Ilość prań minimum 500
• Temperatura prania min 95 stopni
• Kurczliwość ok 3 %
• Chłonność min 280 ml
• Barwa ciemnoniebieska i czerwona
• Kodowanie stref sprzątania- 4 kolory pasków
• Mop przeznaczonydo mycia na mokro i wilgotno
• Certyfikat najniższej emisji mikrodrobin plastiku – KLASA A.
Punkt 2
• Mop 100% mikrowłókna (mikrofibra, mikrofaza)
• Mop o barwie granatowej lub czerwonej na rzepy, szyty, pętelka zamknięta o wysokości min. 2 mm o podwójnej warstwie mikrowłókna; rozmiar min. 30 cm x min. 12,5 cm
• Temperatura prania min 950 C
• Ilość prań minimum 500
• Waga mopa min. 45 g
• Kurczliwość ok 2%
• Chłonność 55 ml
• Mop musi pasować do uchwytu posiadanego przez zamawiającego o parametrach:
• Stelaż do mopów rozmiar min.23 cm
• Stelaż wykonany z anodowanego aluminium o całkowitej gładkiej powierzchni uniemożliwiającej osadzanie się zanieczyszczeń
• Uchwyt wykonany z polipropylenu posiadający blokadę ruchową pozycji ustawienia uchwytu
• Uchwyt zawiera dwa rzędy taśmy z rzepem o szerokości 23 cm (rzepy wymienne)
• Rozmiar uchwytu min 23 cm x 21 cm x min 8 cm
• Waga min.165g.
Punkt 3.
• Mop kieszeniowy, płaski, biały z mikrowłókna
• Powinien posiadać 4 kody kolorystyczne.
• Wewnętrzne wymiary mopa:min.41cm x min.12cm,
• Zewnętrzne wymiary:min.46,5cm x min.16,5cm,
• Waga 85g +/- 5%.
• Temperatura prania do 95oC, można go suszyć w suszarkach
• Wysokie właściwości ślizgowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 34400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO STAWKAVAT
WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT INUMER KATALOGOWY
1. Pad do maszyny szorującej kolor rdzawoczerwony Szt. 35
2. Pad do maszyny szorującej biały Szt. 15
RAZEM :
Parametry :
Ad.1.
Pad do zdzierania starych powłok, posiadający w składzie wysokiej jakości włókna nylonowe, którymi powleczona jest cała powierzchnia pada. Grubość minimum 7,6 mm, kolor rdzawoczerwony, włókno nietkane, posiada otwór centralny ok. 8,5 mm, średnica ok.432mm, do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.
Ad.2
Pad biały przeznaczony do polerowania na sucho o średnicy 432 mm (17”); zawierający w swoim składzie mieszankę włókien poliestrowych różnych wielkości w tym nie mniej niż 33% minerałów naturalnych; o grubości nie mniejszej niż 25 mm; o wadze nie mniejszej niż 1200g/mkw; z otworem centralnym o wielkości 85 mm. Idealnie nadający się do posadzek wykonanych z płytek ceramicznych, gresowych, kamienia naturalnego i sztucznego, betonu, drewna, posadzek przemysłowych i żywicznych; do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ12 m-cy CENA NETTO CENA BRUTTO
STAWKA VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. Zdzieracz do podłóg
szt. 120
2. Emulsja nabłyszczająca do podłóg
szt. 55
RAZEM :
Ad.1
Gotowa do użycia wodorozcieńczalna emulsja polimerowa, cechująca się dużą odpornością na środki na bazie alkoholu do dezynfekcji skóry i powierzchni. Może być stosowana na krótko po usunięciu powłok skracając czas wyłączenia posadzki z użycia.Skład: azepan-2-on: min.1- max 2,5, amoniak: min.0,25- max 0,5, 1,2-benzizotiazol-3(2H)-on: <0,05. Mieszanina 5-chloro-2-metylo-2H-izotiazol-3-on i 2-metylo-2H-izotiazol-3-on <0,0015 pH: min.8,3- max 9,1. Gęstość min.1.022 - max 1.03. Opakowanie: kanister 5L.
Ad.2.
Wysoko skoncentrowany środek przeznaczony do usuwania starych powłok polimerowych jak również do czyszczenia podłóg. Powinien posiadać niskie właściwości pieniące umożliwiające zastosowanie do ręcznego i maszynowego mycia. Zalecane dozowanie: 2-50%. pH: min.10.1 - max.10.5, 100 %. Gęstość: min. 1.035 – max.1.045, Skład: Etery glikolu dipropylenowego: min.5 %- max 10% , P-kumenosulfonian sodu :min 2,5%- max 5%, Difosforan tetrapotasu min.1 %- max 2,5%, Dipenten: min.0,1- max 0,25, Fosforany, Anionowe środki powierzchniowo czynne, Niejonowe środki powierzchniowo czynne.
Opakowanie 5l.
W/w środki powinny być od jednego producenta co zapewni kompatybilność poszczególnych preparatów ze sobą.
Zamawiający wymaga ulotkę informacyjną i kartę charakterystyki poz.1,2.
Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w prawidłowym wykonaniu czynności położenia na powierzchni środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 57800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDNOSTKA MIARYILOSC12 M-CY CENA NETTO CENA BRUTTO
STAWKA VAT WARTOSC NETTO WARTOSC BRUTTO
PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. Dozownik typu Dermados szt. 100
RAZEM
Parametry :
- biały dozownik łokciowy przeznaczony do dezynfekcji i mycia rąk z możliwością dezynfekcji wszystkich elementów rozbieranych.
- łatwy w montażu i utrzymaniu czystości (wyjmowana pompka dozująca (tworzywo sztuczne), można ją myć w myjniach dezynfektorach (121 0 C) lub ręcznie.
- dozownik posiada specjalne ramię – wysięgnik uruchamiany łokciem lub ręką (możliwość wymiany na inny kolor np. czerwony).
- możliwość montowania pod dozownikiem małej podkładki uniemożliwiającej zabrudzenie ściany.
- obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego ABS.
- przystosowany do preparatów o pojemności 500ml.
- regulowana ilość preparatu: 0,5ml; 1.0ml; 1,5ml.
Wymiary:
- wysokość łącznie z ramieniem: 27cm - 30cm.
- szerokość: 8cm – 10cm.
- długość ramienia: 20 cm (+ - 2 cm).
- Elementy wymienne (podkładka, ramię kolorowe) dostarcza firma.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 12150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5687,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10664,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5687,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CEG Olga Perlińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772 212 65 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
jakie przetargi wygrała firma
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5687,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5490,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5490,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linea Trade Import-Export Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631118288
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5490,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26137,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CEG Olga Perlińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772 212 65 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
jakie przetargi wygrała firma
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5292,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5292,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5292,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP Serwis Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915 – 179 – 02 – 17
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5292,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4273,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10737,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4273,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4K Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591955556
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4273,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41826,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41826,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41826,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENRY KRUSE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: BIELANY WROCŁAWSKIE
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41826,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CEG Olga Perlińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772 212 65 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
jakie przetargi wygrała firma
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20825,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44367,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20825,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4K Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591955556
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20825,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16113,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16113,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16113,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENRY KRUSE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: BIELANY WROCŁAWSKIE
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16113,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Modernizacja sali gimnastycznej w IV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi w Wałbrzychu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego o DMC do 3,5 t. dla RCKiK w Wałbrzychu - III postępowanie
- ,,Remont dachu budynku przy ul. Św. Kingi 7 w Wałbrzychu w ramach dwuletniej inwestycji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu"
- Zakup samochodu ciężarowego specjalnego do zimowego utrzymania dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa środków czystości, produktów jednorazowego użytku oraz toreb papierowych z nadrukiem.
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM CENTRALNYCH SYSTEMÓW ICH DOZOWANIA I MIESZANIA W MIEJSCACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
- Dostawa środków czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.