eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › 9/TP/22 - DOSTAWY PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA, WODY ŹRÓDLANEJ, DŻEMÓW, MARMOLADY I POWIDŁA ŚLIWKOWEGO ORAZ PRODUKTÓW SOJOWYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
9/TP/22 - DOSTAWY PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA, WODY ŹRÓDLANEJ, DŻEMÓW, MARMOLADY I POWIDŁA ŚLIWKOWEGO ORAZ PRODUKTÓW SOJOWYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załęska 76

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 07 00

1.5.8.) Numer faksu: 17 853 54 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

9/TP/22 - DOSTAWY PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA, WODY ŹRÓDLANEJ, DŻEMÓW, MARMOLADY I POWIDŁA ŚLIWKOWEGO ORAZ PRODUKTÓW SOJOWYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9276779-251b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093290/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy produktów spożywczych tj: (produktów przemiału ziarna oraz wody mineralnej dżemu, marmolady i powidła, produktów sojowych).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232/9/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183892,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105321,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – DOSTAWY PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA
1. Ryż biały długo ziarnisty – CPV 15614100-6
Długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 7 000 kg.
2. Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia – CPV 15613000-8
Kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara
z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym
w ilości nie większej niż 10%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 5 600 kg.
3. Kasza manna - CPV 15613000-8
Otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg.
Ilość: 525 kg.
4. Mąka pszenna typ 550 luksusowa - CPV 15612200-3
Silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu od 0,51% do 0,58%. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug, biała o lekko kremowym odcieniu.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg.
Ilość: 2 800 kg.
5. Mąka ziemniaczana – CPV 15613380-5
100% skrobi ziemniaczanej, konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 70 kg.
6. Kasz gryczana prażona (cała) – CPV 15623000-1
Kasza otrzymana z obłuskanych nasion gryki zwyczajnej, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg.
Ilość: 12 kg.
7. Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – CPV 15614000-5
Pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie od 100 g do 120 g. Ilość: 120 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 65571,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – DOSTAWY WODY ŹRÓDLANEJ
Woda źródlana, niegazowana – 15981000-8
Nisko lub średnio zmineralizowana w butelkach plastikowych typu PET o pojemności
1,5 litra (bezzwrotnych). Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Ilość: 4 000 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5264,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III – DOSTAWY DŻEMÓW, MARMOLADY I POWIDŁA ŚLIWKOWEGO
1. Marmolada wieloowocowa – CPV 15332230-5
Przecier jabłkowy min. 82%, zawartość cukru min. 58%, syrop glukozowo - fruktozowy, błonnik jabłkowy, twarda lub miękka, produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie od 5 do 20 kg. Ilość: 1 160 kg.
2. Dżem wieloowocowy - CPV 15332290-3
Przecier owocowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie od 5 do 20 kg. Ilość: 1 300 kg.
3. Dżem truskawkowy - CPV 15332296-5
Przecier truskawkowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie
od 5 do 20 kg. Ilość: 830 kg.
4. Powidła śliwkowe – CPV 15332200-6
Przecier śliwkowy, zawartość ekstraktu min. 60%, cukier. Produkt konserwowany. Termin przydatności
do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie od 5 do 20 kg. Ilość: 830 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy

4.5.5.) Wartość części: 14671,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE IV – DOSTAWY PRODUKTÓW SOJOWYCH
1. Kostka sojowa – CPV 15610000-7
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 20 kg.
Ilość: 830 kg.
2. Granulat sojowy – CPV 15610000-7
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 20 kg. Ilość: 1 160 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 27213,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65571,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79012,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65571,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA MAKARONU KAZIMIERZ CHRZANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006514

7.3.3) Ulica: KOLEJOWA 13

7.3.4) Miejscowość: PRZECŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 39-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65571,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2023-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ZADANIA II (DOSTAWY WODY ŹRODLANEJ) do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj: do dnia 08.09.2022 r. do godz. 9:00 złożono 1 ofertę. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę wynosi 5 264,40 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 000,00 zł brutto.

Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5264,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5264,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14671,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14671,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: INOWROCLAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14671,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2023-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27213,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36106,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27213,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27213,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2023-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

BRAK.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.