eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2025-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego - 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parp.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie i rozwój przedsiębiorczości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego - 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856cb7be-7f39-45be-bec3-e2aa6f8d5562

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076187/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wsparcie dla systemów bezpieczeństwa (UTM)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FENG, FEPW

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: p/132/BI/2025, p/153/BI/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 409905 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: dostawa, instalacja i wdrożenie kompleksowego systemu bezpieczeństwa sieciowego zbudowanego z dwóch urządzeń typu UTM pracujących w klastrze HA – wysokiej dostępności wraz z zapewnieniem gwarancji i usługą wsparcia technicznego

Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym do dostarczenia, zainstalowania i wdrożenia Systemu zgodnego z OPZ, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, przy czym gwarancja oraz wsparcie techniczne świadczone będą przez okres 12 miesięcy od dnia dostawy i instalacji potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 3 umow

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32427000-2 - System sieciowy

4.5.5.) Wartość części: 143148,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: dostawa, instalacja i wdrożenie systemu ochrony aplikacji webowych wraz z zapewnieniem gwarancji i usługą wsparcia technicznego;
Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym do dostarczenia, zainstalowania i wdrożenia Systemu zgodnego z OPZ, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, przy czym gwarancja oraz wsparcie techniczne świadczone będą przez okres 12 miesięcy od dnia dostawy i instalacji potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32427000-2 - System sieciowy

4.5.5.) Wartość części: 68302,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C:
a) zapewnienie gwarancji i usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przez PARP rozwiązań bezpieczeństwa, wyszczególnionych w Tabeli nr 1 OPZ dla części C;
b) dostawa licencji FortiAnalyzer VM BASE - Upgrade license for adding 10 GB/Day of Logs dla FAZ-VM0000082724;
c) dostawa licencji FortiSandbox Expands license of Windows 11 for FSA HW Appliance. Allows 1 VM clone on Local (including Custom) and Cloud dla FortiSandbox FSA1KFT621000168;
d) dostawa licencji FortiSandbox Expands FSA (Appliance/VM) licenses of Microsoft Office 2021 by 1 dla FortiSandbox FSA1KFT621000168;
e) dostawa subskrypcji FortiSIEM Indicators of Compromise (IOC) Service dla FortiSIEM FSMP000000001316;
f) dostawa subskrypcji FortiAnalyzer Security Automation Service 1-101GB/day of Logs dla FAZ-VM0000082724.

W terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy oraz do zapewnienia gwarancji i usługi wsparcia technicznego producenta przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia obecnie obowiązującego okresu gwarancji i wsparcia technicznego dla posiadanych urządzeń wymienionych w Tabeli nr 1 OPZ dla części C lub od dnia dostawy potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w ust. 3 umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana później.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32427000-2 - System sieciowy

4.5.5.) Wartość części: 409905,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na wykonanie części A i części B zostało złożone po jednej ofercie, które podlegały odrzuceniu. Tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na wykonanie części A i części B.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na wykonanie części A i części B zostało złożone po jednej ofercie, które podlegały odrzuceniu. Tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na wykonanie części A i części B.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504183,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504183,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504183,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softinet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342350817

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504183,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.