Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00320191/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00409905/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego - 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie i rozwój przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego - 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856cb7be-7f39-45be-bec3-e2aa6f8d5562
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076187/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wsparcie dla systemów bezpieczeństwa (UTM)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FENG, FEPW2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/132/BI/2025, p/153/BI/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 409905 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: dostawa, instalacja i wdrożenie kompleksowego systemu bezpieczeństwa sieciowego zbudowanego z dwóch urządzeń typu UTM pracujących w klastrze HA – wysokiej dostępności wraz z zapewnieniem gwarancji i usługą wsparcia technicznegoWykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym do dostarczenia, zainstalowania i wdrożenia Systemu zgodnego z OPZ, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, przy czym gwarancja oraz wsparcie techniczne świadczone będą przez okres 12 miesięcy od dnia dostawy i instalacji potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 3 umow
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32427000-2 - System sieciowy
4.5.5.) Wartość części: 143148,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: dostawa, instalacja i wdrożenie systemu ochrony aplikacji webowych wraz z zapewnieniem gwarancji i usługą wsparcia technicznego;Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym do dostarczenia, zainstalowania i wdrożenia Systemu zgodnego z OPZ, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, przy czym gwarancja oraz wsparcie techniczne świadczone będą przez okres 12 miesięcy od dnia dostawy i instalacji potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32427000-2 - System sieciowy
4.5.5.) Wartość części: 68302,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C:a) zapewnienie gwarancji i usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przez PARP rozwiązań bezpieczeństwa, wyszczególnionych w Tabeli nr 1 OPZ dla części C;
b) dostawa licencji FortiAnalyzer VM BASE - Upgrade license for adding 10 GB/Day of Logs dla FAZ-VM0000082724;
c) dostawa licencji FortiSandbox Expands license of Windows 11 for FSA HW Appliance. Allows 1 VM clone on Local (including Custom) and Cloud dla FortiSandbox FSA1KFT621000168;
d) dostawa licencji FortiSandbox Expands FSA (Appliance/VM) licenses of Microsoft Office 2021 by 1 dla FortiSandbox FSA1KFT621000168;
e) dostawa subskrypcji FortiSIEM Indicators of Compromise (IOC) Service dla FortiSIEM FSMP000000001316;
f) dostawa subskrypcji FortiAnalyzer Security Automation Service 1-101GB/day of Logs dla FAZ-VM0000082724.
W terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy oraz do zapewnienia gwarancji i usługi wsparcia technicznego producenta przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia obecnie obowiązującego okresu gwarancji i wsparcia technicznego dla posiadanych urządzeń wymienionych w Tabeli nr 1 OPZ dla części C lub od dnia dostawy potwierdzonej protokołem odbioru, o którym mowa w ust. 3 umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana później.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32427000-2 - System sieciowy
4.5.5.) Wartość części: 409905,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie części A i części B zostało złożone po jednej ofercie, które podlegały odrzuceniu. Tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na wykonanie części A i części B.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie części A i części B zostało złożone po jednej ofercie, które podlegały odrzuceniu. Tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na wykonanie części A i części B.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504183,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504183,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504183,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softinet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342350817
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504183,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- "Dostawa i instalacja systemów cyberbezpieczeństwa, na potrzeby projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Będziński"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Strzeleczki"
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
- Odnowienie wsparcia i asysty technicznej dla infrastruktury serwerowej.
- Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT UPJPII
więcej: System sieciowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.