Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kontroli okresowej,co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji w kompleksach administrowanych przez 6 WOG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kontroli okresowej,co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji w kompleksach administrowanych przez 6 WOG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e01b243-238c-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Wykonanie kontroli okresowej polegajacej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/INFR/6WOG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane w kompleksach wojskowych m. Słupsk, m. Głobino, m. Redzikowo. Kontrolą należy objąć budynki i budowle wraz z sieciami, elementy uzbrojenia terenu, obiekty terenowe, terenową infrastrukturę szkoleniową wykazane w formularzach cenowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 19874,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane w kompleksach wojskowych m. Ustka, m. Czołpino, m. Wicko Morskie, m. Jarosławiec. Kontrolą należy objąć budynki i budowle wraz z sieciami, elementy uzbrojenia terenu, obiekty terenowe, terenową infrastrukturę szkoleniową wykazane w formularzach cenowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 26381,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane w kompleksach wojskowych m. Czarne, m. Człuchów, m. Chojnice. Kontrolą należy objąć budynki i budowle wraz z sieciami, elementy uzbrojenia terenu, obiekty terenowe, terenową infrastrukturę szkoleniową wykazane w formularzach cenowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 13024,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane w kompleksach wojskowych m. Lębork, m. Lubowidz, m. Łeba. Kontrolą należy objąć budynki i budowle wraz z sieciami, elementy uzbrojenia terenu, obiekty terenowe, terenową infrastrukturę szkoleniową wykazane w formularzach cenowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 9824,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28620,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28620,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28620,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gestio Consulting Group mgr inż. Renata Joanna Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511596386
7.3.3) Ulica: Janosika 8 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-424
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
jakie przetargi wygrała firma
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28620,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie złożył wymaganego załącznika wyceniającego przeprowadzenie kontroli w budynkach i budowlach w m. Czołpino, Bosmanacie Postu oraz PO Ustka. Oferta była niekompletna i nieporównywalna. W związku z powyższym została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp ponieważ "jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18456,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18456,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18456,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gestio Consulting Group mgr inż. Renata Joanna Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511596386
7.3.3) Ulica: Janosika 8 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-424
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18456,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13055,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13055,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13055,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gestio Consulting Group mgr inż. Renata Joanna Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511596386
7.3.3) Ulica: Janosika 8 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-424
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
jakie przetargi wygrała firma
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13055,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
- Remont nawierzchni placu apelowego w kompleksie wojskowym m. Ustka
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Sokółce
- Termomodernizacja i przebudowa biurowca Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja zabytkowego budynku koszarowego /tzw. starej pralni/ - Etap I
- Sprawdzenie, badania i pomiary ochronne instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: (3 części) 1) Telaki, gmina Kosów Lacki 2) Skibniew-Kurcze, gmina Sokołów Podlaski 3) Rogów, gmina Repki
- RDW w Białej Podlaskiej: Przeglądy okresowe obiektów mostowych
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.